Premijera predstave „Ona, on i vi" u Teatru Exit, u režiji Zijaha Sokolovića, donosi priču o Jeanu i Béatrice. Oni kroz svoju avanturu istražuju značenje ljubavi, granice narcizma i egoizma te prostor ljubavnih veza 21. stoljeća. Svakodnevni romantični ideali bivaju razotkriveni i ogoljeni do krajnosti

ona, on i vi, teatar exit

Zijah A. Sokolović na daske Teatra Exit postavlja kazališni komad „Ona, on i vi - Jean et Béatrice", koji je napisala Carole Fréchette, u Hrvatskoj relativno slabo poznata kanadska dramatičarka, glumica, spisateljica i kazališna kritičarka, koja je, međutim, u svijetu veliko i cijenjeno teatarsko ime. Feministička autorica i jedna od najvećih kanadskih kazališnih zvijezda, Fréchette je ovjenčana nizom kanadskih i međunarodnih teatarskih nagrada, a njen međunarodni rad i niz napisanih djela svrstavaju je u sam vrh svjetskih dramatičarki. Fréchette u svojim dramama piše o otuđenju, ljubavi, socijalnoj nepravdi, političkom i medijskom nasilju...

Predstava „Ona, on i vi - Jean et Béatrice" prvenstveno je priča o neobičnoj ljubavi, ljubavi pomalo nalik na tajanstvenu igru i mrežu zavođenja kakvu Amélie Poulin plete u famoznom filmu Jean-Pierrea Jeuneta "Neobična sudbina Amélie Poulin". Naime, glavna junakinja Béatrice, slično kao i Amélie, čeka i traži svoju ljubav u stanu na 33 katu nebodera u kojem ne radi lift. Svuda po gradu je nalijepila plakate u kojima obznanjuje da je bogata nasljednica koja traži muškarca koji će je zainteresirati, dirnuti i zavesti. Radnja predstave je postavljena u bizarnom, često nelogičnom svijetu. U samoći svoje sobe ona čeka svoju internetsku ljubav. Obećava značajnu nagradu koja će namamiti svakog modernog muškarca, pa i Johna, lovca na nagrade.

ona, on i vi, teatar exit

Jasna Bilušić (kao Béatrice) i Zijah A. Sokolović (kao John) ističu: „'Ona, on i vi - Jean et Béatrice' je kao čekanje Godota, ispričano kao moderna bajka, a utjelovljeno od strane suvremenih modernih klaunova. Kao i u životu prepunom pravila, John mora proći test koji mu je Béatrice zadala, ispuniti tri zadatka i dobiti svoju zasluženu nagradu. Kao i u Godotu, interakcija karaktera preispituje sve strane realnosti. Za realiste ovo može zvučati bezobzirno, ali realizam nije ono što Fréchette ima na umu. Kada John ispuni sva tri zadatka i ne dobije svoju značajnu nagradu, prijeti da će otići, ali Béatrice zaključava vrata i padne na koljena moleći ga da ostane, i sama Fréchette tu situaciju opisuje kao da su "u kazališnom komadu". Oboje su klaunovi po tome što su i poetični i imaju neizmjerno puno emocija i što naginju iracionalnom načinu razmišljanja koji postaje apsurdan. Oni kroz svoju avanturu susreta istražuju značenje ljubavi, granice narcizma i egoizma i prostor ljubavnih veza 21. stoljeća. Svakodnevni romantični ideali bivaju razotkriveni i ogoljeni do krajnosti, da bi ono što je istinito i prirodno u čovjeku moglo opstati. Možda tužna predstava, možda vesela, ali ipak optimistična u svom kraju.", zaključuju zvijezde predstave Jasna Bilušić i Zijah A. Sokolović.

Premijera predstave je 17. ožujka u Teatru Exit.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.