Jedan od najzabavnijih modnih brendova, koji neprestano propituje i karikira potrošačko društvo, lansirao je još jedan zabavno dizajniran proizvod. Naime, poznata talijanska modna kuća, na čelu s kreativnim direktorom, dizajnerom Jeremyjem Scottom predstavlja novi miris pod nazivom Fresh Couture, koji svojim izgledom podsjeća na sredstvo za čišćenje stakla, a njegovo zaštitno lice je lijepa Linda Evangelista

moschino fresh couture

Koncept novog mirisa jest želja za suprotstavljanjem jednog od najobičnijih proizvoda - sredstva za čišćenje u kućanstvu - nečemu tako dragocjenome i luksuznome kao što je dizajnerski miris.

Ovaj parfem – drvenasto cvjetni kreirao je Alberto Morillas - započinje top notama bergamota, mandarine i ylang-ylang, a slijedi sa srcem koje sadrži note maline, bijelog božura i osmantusa, preko baznih nota cedrovine, bijelog pačulija i ambroxa.

Bočica je transparentna, staklena, svijetle plave boje i odaje počast tipičnom sredstvu za čišćenje u kućanstvu. Crveno-bijeli čep na vrhu se skida te se miris koristi sa standardnim raspršivačem.

"Želja mi je bila napraviti nešto u staklu i nešto što još nije učinjeno u svijetu mirisa, drsko i provokativno. Ime je tako prirodno, nisam čak ni razmišljao o tome.", istaknuo je Jeremy Scott na dizajn bočice, dodajući: "To je bila riječ koja je odmah izašla iz mojih usta i iz moje olovke kada sam nacrtao bočicu - to bi mogao biti samo Fresh! "

moschino fresh couture

Za reklamnu kampanju, Moschino je ponovo izabrao Lindu Evangelistu, fotograf je Steven Meisel, a kreativni direktor Jeremy Scott. Držeći bocu iznad glave, Linda Evangelista, s crvenom kosom, svjetlucavim plavim sjenilom i koraljnom bojom na usnama i noktima, leži ispod staklenog stola i čisti u ogrtaču. Steven Meisel je snimio i tv reklamu.

Istim mirisom je inspirirano i nekoliko odjevnih predmeta i modnih dodataka iz Moschino kolekcije proljeće/ljeto 2016 - haljina koja podsjeća na perilicu za rublje, ruksak koji izgleda kad kutija praška za rublje te nezaobilazna maska za iPhone koja također izgleda kao sredstvo za čišćenje.

Cijene:

Edt 30ml: 315,00 kn
Edt 50ml: 449,00 kn
Edt 100ml: 599,00 kn

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.