Prva prava japanska trgovina Destinatio Tokyo otvorena je u Zagrebu. Neki od glavnih aduta su tradicionalni proizvodi kao što su natto, shirataki, japanski sladoledi, ali i sake, shochu i piva te najbolji čajevi i druga bezalkoholna pića

destinatio tokyo zagreb

Prva japanska trgovina u Hrvatskoj Destinatio Tokyo sinoć je i službeno otvorila svoja vrata ljubiteljima gastronomije i pića iz 'zemlje izlazećeg sunca'. Kupci mogu birati među više od 120 različitih proizvoda vodećih brendova, a neki od glavnih aduta trgovine su natto, tradicionalno japansko jelo za doručak od fermentirane soje, niskokalorijska tjestenina shirataki i japanski sladoledi od zelenog čaja, crvenog graha i crnog sezama.

Uz vrhunski sake i shochu, kao jedne od najpoznatijih alkoholnih pića, Destinatio Tokyo nudi i izbor piva iz Japana te najbolje čajeve kao što je primjerice matcha, fini prah zelenog čaja i druga specifična bezalkoholna pića. Ponuda i predstavljanje proizvoda pažljivo su osmišljeni i slijede filozofiju 'manje je više' s posebnim naglaskom da se svaka namirnica predstavi gotovo kao da je na izložbi, a ne u trgovini. Vlasnici su primjerice dizajnirali metalne kutijice za prodaju čajeva u rinfuzi, ali naglasak su zadržali na očuvanju kvalitete čaja i u svaku kutijicu stavljaju mali apsorbent kisika koji čuva svježinu, spriječava oksidaciju vitamina A, C i E, zadržava aromu i slično.

destinatio tokyo zagreb

destinatio tokyo zagreb

U uređenju prostora u Palmotićevoj 29 vlasnici su također pratili japanski stil i povezali dizajn namještaja s tradicionalnim tehnikama u gradnji japanskih hramova. Prema ideji vlasnika, arhitekt Vedran Vulelija osmislio je drveni modularni namještaj koji je jednostavan za preslagivanje, a izradio ga je domaći stolar Bojan Radmanić iz Interart Dizajna i to bez korištenja vezivnih materijala kao što su ljepila, čavli i slično.

Vlasnici najavljuju stalno osvježavanje i proširenje ponude prema zahtjevima kupaca, a trenutno su u ponudi prehrambeni proizvodi kao što su riža, tjestenina, sladoled, slatkiši, krekeri, instant proizvodi (tjestenina, juha), dodaci kao što su umaci, ocat, ulje, začini, alge, gljive i pića. Među brendovima prevladavaju Mizkan, Kikkoman, S&B, Morinaga, Nissin, Sapporo Ichiban, Pokka, Calpis, Choya, Yamasa, Nagatanien, Asahi, Kirin i drugi.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.