Od davnina, jedan od najslikovitijih načina iskazivanja osjećaja bilo je darivanje. Ipak, posebnu težinu uvijek je imalo odricanje od nečega u čemu uživate radi užitka osobe do koje vam je stalo. O jedinstvenom osjećaju i boljem, slađem, intenzivnijem okusu posljednjeg zalogaja omiljene čokolade do danas su ispričane mnoge priče, ali, sve do sada, ni jedna nije slavila poklanjanje posljednje kockice dragoj osobi i poseban osjećaj koji se time prenosi

milka

Pomičući granice načina na koji možemo iskazati nježnost, Milka je osmislila akciju pod nazivom "Posljednja kockica". Akcija je jednostavna, u promotivnim pakiranjima se nalazi jedna kockica manje, jedna kockica koju će kupac namijeniti nekome prema kome ima dovoljno jake emocije, nekome zbog koga bi se rado odrekao tog posljednjeg, posebnog trenutka uživanja u Milka čokoladi. Promotivni kôd koji se nalazi unutar pakiranja, potrebno je ukucati na stranici http://www.posljednjakockica.hr, upisati ime i adresu osobe kojoj se posljednja kockica šalje i posebni Milka tim će je isporučiti na pravu adresu. Također, moguće je poslati i virtualnu poruku nježnosti te svojoj dragoj osobi dati do znanja koliko vam znači.

Na Milka Facebook stranici (www.facebook.com/milkahr) mnogi su već rekli zbog koga bi se rado odrekli posljednje kockice uživanja u omiljenome Milka zadovoljstvu.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.