Yves Saint Laurent je za proljeće 2011. pripremio pregršt uzbudljivih poslastica za sve ljubiteljice luksuzne kozmetike. Očarat će vas prekrasni pigmenti i teksture novih ruževa, sjenila, pudera...

ysl make up, proljeće ljeto 2011

French kissing :)

Najprije vam predstavljamo nove nijanse ikonskog ruža za usne Rouge pur couture - Yves Saint Laurent je kreirao osamnaest predivnih inspirirajućih nijansi, od najdelikatnijih do najekstremnijih.

ysl make up, proljeće ljeto 2011

Raspon boja podijeljen je  u tri grupe: crvenu, narančasti i boju fuksije. U novom zlatnom pakiranju koje je dizajnirao Stefano Pilati, kreativni direktor kuće YSL, Rouge Pur Couture pruža visoku koncentraciju pigmenta za intenzivnu i čistu boju. (Cijena: 247,26 kn)

Novi način nanošenja sjenila za oči

YSL predstavlja novi kromatskih svemir s paletama boja koje donose neočekivan, iznenađujući učinak, te nude beskonačni način transformiranja vaših očiju. Orginalna alkemija: magičan susret boje i vode.

ysl make up, proljeće ljeto 2011

Pure chromatics sjenila za oči se mogu koristiti mokri u kombinaciji s vodom (metalik završni efekt, snažna koncentracija pigmenata / +50% u odnosu na obično sjenilo u prahu) ili suhi (svjetlucali veo boje), kako bi dali svakoj nijansi dubinu. S različitim koncentracijama sjajnih čestica i pigmenata, svaka boja je jedinstvena. Neke su više biserne, druge satenaste - svaka od njih pruža nevjerojatnu točnost izražavanja. (Cijena: 513,15 kn)

Iz Top Secrets palete profesionalnih proizvoda za njegu lica izdvajamo...

ysl make up, proljeće ljeto 2011

Flash radiance skincare brush - osnovni "must-have" proizvod protiv umornog izgleda - njega za lice s aplikatorom u četkici. Jedinstvena njega koja trenutno briše znakove umora, zaglađuje kožu i vidljivo obnavlja blistavost kože. Samo jednim potezom četkice koža je mekša, blistavija, čišća i svježeg izgleda, spremna za nanošenje make-upa. (Cijena: 417,01 kn)

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.