Illamasqua, ili kako ga nazivaju - brand noći - koji ohrabruje i žene i muškarce da istražuju svoj alter ego, plijeni pažnju po Londonu od prvog dana svoga lansiranja u prosincu 2008. To je ujedno najbrže rastući make-up brand na svijetu. Njegove čudesne proizvode od sada možete naći i u Illamasqua storeu na Cvjetnom trgu u Zagrebu

illamasqua

Illamasqua  potiče samoizražavanje i nagrađuje individualnost kako bi uhvatila maštovitost svakoga tko želi istaknuti svoj stil kroz šminku. Kao zapanjujući spoj utjecaja, Illamasqua u sebi sadrži Kryolanovo naslijeđe i proizvodno znanje te kreativnost i stručnost vlastita umjetničkog tima u kojem se nalaze vodeći svjetski vizažisti. Proizašla iz spontanog miksa utjecaja i estetskih značajki - od korijena u mračnoj i zabranjenoj underground sceni Berlina 20-ih godina prošlog stoljeća, do bogate baštine u proizvodnji filmske i kazališne šminke, Illamasqua svoju inspiraciju crpi iz "alternativne scene" za koju je samoizražavanje glavni oblik komunikacije. Illamasqua je šminka noći, proizvod visoke kvalitete koji vas pompozno uvodi u visoko društvo. Ona je čvrst i jasan stav. Simbol tolerancije. Slavljenje posebnosti. Samouvjerena izjava o sebi i vlastitoj osobnosti. Ona se usuđuje biti drukčija i izazivati ustaljene trendove.

illamasqua

Svi ljubitelji i poznavatelji make-upa s nestrpljenjem su očekivali Illamasqu na domaćem tržištu. Prvi dućan otvoren je na Cvjetnom trgu u Zagrebu, a u njemu ćete naći apsolutno očaravajuću ponudu boja, pigmenata i tekstura, koji su kao stvoreni za sve koji svoju osobnost dodatno naglašavaju kvalitetnom šminkom.

illamasqua

Otvorenju Illamasqua storea u Zagrebu prisustvovao je i izvršni direktor branda, Joseph Corré (sin dizajnerice Vivienne Westwood i Malcolma McLarena), koji je već u djetinjstvu izbliza upoznao magiju modne industrije. Odrastanje na londonskoj alternativnoj sceni te devetogodišnje stažiranje u kompaniji Vivienne Westwood uz urođenu kreativnost, pridonijeli su tome da 1994. realizira ideju o brandu luksuznog donjeg rublja nazvanom Agent Provocateur, s kojim kao kreativni direktor 2008. godine ulazi u uži izbor za Best Designer Brand na prestižnom British Fashion Awards te je ujedno proglašen „Najboljim modnim brandom". Sredinom 2009. godine napušta Agent Provocateur i pridružuje se Illamasquinu kreativnom timu te postaje izvršni direktor.

illamasqua
Renata Sopek i Mia Kovačić

Svoje oduševljenje Illamasqua brandom pokazale su i mnoge hrvatske dame. TV voditeljice Antonija Stupar, Renata Sopek, Fani Stipković i Mia Kovačić, mlada dizajnerica Anamarija Asanović, glumica Judita Franković te manekenka Iva Jerković među prvima su imale ekskluzivan uvid u nove kolekcije Illamasqua kozmetike te iz prve ruke saznale koji su novi trendovi u svijetu make-upa.

illamasqua
Ines Preindl i Antonija Stupar

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.