Nakon 25 godina od svog posljednjeg parfema, jedan od najpoznatijih svjetskih kozmetičkih brandova, Helena Rubinstein, konačno je lansirao novi parfem simboličnoga naziva „Wanted" - njegovo je srce u znaku raskošne magnolije, a glavno lice kampanje je, dakako, Demi Moore

demi moore za helenu rubinstein, wantedKozmetička kuća Helena Rubinstein posljednji je parfem lansirala 1985. godine - bila je to Barynia, koje se mnogi od nas jedva sjećaju. Ljubitelje HR dekorative i kozmetike za njegu, već je gotovo napustila nada da će se jednoga dana kultni brand vratiti u proizvodnju mirisa.

No strpljenje se isplatilo i napokon je lansiran novi parfem znakovitog naziva „Wanted", uz sugestivni slogan koji prati kampanju „All You've Ever Wanted" - sve što ste ikada željeli.

Iako Helena Rubinstein nije poznata po parfemima, projekt „Wanted" je u svakom smislu - od samog mirisa, pa do kampanje - koncipiran tako da postane „parfem nad parfemima".

Prije svega, u njegovom su stvaranju sudjelovala dva vrhunska parfemska nosa, dvojica kultnih, svjetski poznatih i iznimno cijenjenih parfumera - Carlos Benaim i Dominique Ropion, kreatori famoznih mirisa poput „Euphorie" Calvina Kleina, Diorova „Pure Poisona" ili Armanijeva „Armani Codea". 

Dvojac Benaim/Ropion je miris „Wanted" bazirao na magnoliji i opisao kao drvenasto-cvjetni miris, „senzualan i prepun tjelesne strasti i putenosti". Osim magnolije kao dominantne note, ključne arome mirisa temelje se na ylan-ylangu te irisu. 

Prelijepu bočicu dizajnirao je Hervé Van Der Straeten, svjetska dizajnerska zvijezda, koji radi u područjima dizajna nakita, vrhunskog namještaja i kozmetike.

helena rubinstein, wanted„Za tako poseban miris kao što je 'Wanted' želio sam kreirati bočicu koja će istodobno biti vrlo nježna i ženstvena, ali snažna i dojmljiva. Odabrao sam prozirno staklo koje čisto i blistavo 'zarobljava' dragocjeni zlaćani sok parfema unutar svojih stjenki, a oko čepa sam omotao zlatni ring, koji daje notu luksuza.", objašnjava Van Der Straeten svoju inspiraciju.

Zaštitno lice parfema je slavna holivudska glumica Demi Moore, a izbor kuće Helene Rubinstein koji je pao upravo na nju ne čudi s obzirom na to da ističu kako je parfem inspiriran snažnom, ali i senzualnom ženom kao što je Demi, a takvima je vjerojatno i namijenjen.

Mert Alas i Marcus Piggott zaslužni su za vrlo profinjenu i putenu kampanju, u kojoj se Demi ne odvaja od svog ljubavnika, stišćući u ruci bočicu dragocjenog parfema.

U jesen, miris ćete moći kupiti i u hrvatskim parfumerijama u bočicama od 30, 50 i 100 ml.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.