Upoznajte Lolu, najnoviji parfem Marca Jacobsa, nastao pod okriljem parfemske kuće Coty. Bočica je totalno neodoljiva, a tek note grejpa, kruške i ružičastog papra... Što da kažemo, čista parfemska slastica i jesenski must-have!

lola, marc jacobsPrvi parfem Marca Jacobsa bio je Daisy, koji je doživio veliki komercijalni uspjeh, sa svojom bočicom i zatvaračem u obliku ivančica. Kreatoru je Daisy donijela i nagradu Fifi Award d'honneur (ekvivalentnu Oscar-u za parfeme).

Lola je sasvim drugačija od Daisy. Jest ženstvena, ali i trunčicu oštra. U nekim trenucima se čak poigrava asocijacijom na trash mirise, jer se cvjetni buket otvara poput napadne eksplozije bez neke veće suptilnosti i vrlo je jakog djelovanja na kožu, poput mirisa koji su nas oduševljavali prije dvadesetak godina. Gornje note, ružičasti grejp, kruška i ružičasti papar su apsolutno omamljujuće. Nekoliko sekundi nakon isparivanja, možemo se kladiti da se taj miris obraća mladoj publici koja prihvaća bez uvijanja svježe i cvjetne parfeme.

Da bi se otkrila puna ženstvenost i senzualnost, treba se dakle prepustiti uživanju svim srcem u notama fuksije, ruže i geranije te bazi koju čine tonka, vanilija i mošus. Kako se miris širi po koži, tako sve više dolazi do izražaja njegova putenost, čarobnost i vatrenost. To svakako nije miris koji u parfumeriji treba testirati na papiru, već samo na koži. Jer tada otkriva svu svoju otmjenost i osebujnost.

Priziva ženu zavodnicu i afirmiranu ženu koja zna prihvatiti modu i poigrati se njome, a da ne postane njenom žrtvom. Možemo zamisliti prekrasnu glumicu Diane Krüger kako u jesensku večer ulazi npr. u St. Martins Lane Hotel u Londonu, moderno i intimno mjesto, s terasom koju osvjetljava plamen svijeća.

Osim čarobnog mirisnog soka, valja također spomenuti i bočicu parfema Lola. Pokriva je veliki cvijet od obojene plastike koji evocira stil accessoires-a iz kolekcije jesen-zima 09/10 Louis Vuittona kojem je Marc Jacobs umjetnički direktor. Lola dakle ne predstavlja samo potpis Marca Jacobsa, već više duh kreatora samog, koji je sposoban prijeći iz mladenačkih i zabavnih linija poput njegove Marc by Marc Jacobs, na jedan dotjeran pariški šik Louisa Vuittona.

Lola Marca Jacobsa kreće u prodaju od 1. rujna u svjetskim parfumerijama.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.