Koncept beauty boxa u inozemstvu je poznat već godinama (Birchbox, Beauty Box 5, Glossybox, MyGlam, Allure Beauty Box...), a radi se u pravilu o kutijama koje sadrže testere i/ili mini pakiranja kozmetičkih proizvoda te ponekad i proizvode u punoj veličini, koje se kupuju na mjesečnoj bazi putem pretplate. Žene veseli faktor iznenađenja, znatiželja kakve će proizvode naći u kutijici te isprobati ovim putem. Unutar nekoliko tjedana u Hrvatskoj su zaživjela dva beauty box koncepta - Žena.kr kutijica i Tester.hr

beauty box

Iako je unutar zajednice beauty bloggerica već ranije bilo pokušaja pokretanja različitih verzija beauty box koncepta, tek su sada, unutar posljednjih nekoliko tjedana, u Hrvatskoj zaživjela dva pomno koncipirana beauty box projekta. Jedan je osmislila urednica portala Žena.hr, Petra Novosel Balaško, a drugi pokretačica beauty zajednice Šminkerica, Ivana Blažoti. 

O čemu je zapravo riječ? Beauty box je digitalni koncept koji je u inozemstvu (posebno obljubljen u Americi), poznat već godinama (Birchbox, Beauty Box 5, Glossybox, MyGlam, Allure Beauty Box...), a radi se u pravilu o kutijama koje sadrže testere i/ili mini pakiranja kozmetičkih proizvoda te ponekad i proizvode u punoj veličini, koje se kupuju na mjesečnoj bazi putem pretplate. Riječ je o proizvodima dekorativne i preparativne kozmetike poznatih kozmetičkih brendova, koji na ovaj način zapravo nalaze siguran i direktan put do svojih krajnjih korisnica. 

beauty box

Specifičnost beauty boxova je što pretplatnice ne znaju što ih u kutiji očekuje, pa faktor iznenađenja igra veliku ulogu. Kutije se obično pripremaju prema potrebama kupaca, koji najčešće kod kupovine popunjavaju anketu temeljem koje se odabiru kozmetički proizvodi koje će naći u svojoj kutiji. Na ovaj način kupci imaju priliku isprobati novitete, upoznati se s proizvodima, testirati skuplje proizvode prije nego se odluče na kupovinu punih pakiranja, probati nijanse pudera ili ruževa za usne...

Portal Žena.hr i glavna urednica Petra Novosel Balaško, koja iza njega stoji, žena s dugogodišnjim iskustvom u web poduzetništvu, pokrenula je jednu verziju beauty boxa pod nazivom - Žena.hr kutijica. Svaki mjesec će ponuditi ograničenu količinu ekskluzivne kutije sa 5-6 testera/mini pakiranja kozmetičkih proizvoda. Na ovaj način žene će moći probati kozmetičke proizvode koji se pojavljuju na tržištu. „Reakcije distributera kozmetičkih proizvoda bile su izvrsne kad smo im rekli da pokrećemo beauty box i rado su se odazvali našem pozivu na sudjelovanje u projektu.", kaže Petra Novosel Balaško.

U premijernoj Žena.hr kutijici nalazi se 9 proizvoda, uglavnom mini pakiranja i testera. Jedan od proizvoda je u punom pakiranju, Avon Luxe ruž za usne, i to je bio jedini najavljeni proizvod dok su ostali iznenađenje. Brandovi koji se također pojavljuju u prvoj kutijici su Elizabeth Arden, Schwarzkopf Professional, Nuxe, Nivea, Alpstories, Juicy Couture, L'Oréal Professionnel i Sanex. Osim mjesečnih kutijica, već za Božić priprema se posebno blagdansko izdanje Žena.hr kutijice sa vrlo vrijednim proizvodima.

beauty box

Drugu verziju hrvatskog beauty boxa lansirala je Ivana Blažoti, pokretačica beauty zajednice Šminkerica, te mu dala ime Tester.hr. U njenoj kutijici beauty iznenađenja moći ćete pronaći sljedeće brendove: Avon, AlpStories, NovExpert, Avene, Essence, Nivea, Apivita, Roc, Paula's Choice... 

Mjesečna pretplata na Žena.hr beauty box je 75 kn, a mjesečna pretplata na Tester.hr beauty box je 100 kn. 

Većina žena oduševljena je ovim konceptom i veseli se isprobavati kupljene mini proizvode. Postoje, međutim, i oni skeptici koji ne razumiju zašto bi davali novac za "mačka u vreći", posebno kada je riječ o testerima, koji se načelno mogu dobiti besplatno u parfumerijama, drogerijama i ljekarnama. Svakako, podržavamo poslovnu inicijativu ovih dviju hrabrih poduzetnih žena i veselimo se svojim beauty boxovima. 

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.