U Douglas parfumeriji u zagrebačkom centru Cvjetni simbolično je obilježen - listopad - tradicionalni Mjesec borbe protiv raka dojke. Predstavljena je globalna kampanja protiv raka dojke koju je pokrenula kompanija Estée Lauder

estee lauder, mjesec borbe protiv raka dojke

Estée Lauder Companies objavila je početak ovogodišnje globalne kampanje za borbu protiv raka dojke - Global Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign 2011., u kojoj već treću godinu sudjeluju hrvatski partneri. Naime, tvrtka Orvas Plus d.o.o. koje na hrvatskom tržištu zastupa brendove iz grupacije Estée Lauder Companies zajedno s Iris i Douglas parfumerijama, sredstva od prodaje BCA označenih artikala donira hrvatskoj udruzi SVE za NJU!

Povodom početka ovogodišnje kampanje, Evelyn H. Lauder, potpredsjednica The Estée Lauder Companies i koautorica Pink Ribbon - slavne ružičaste mašnice - izjavila je: " Povežimo se. Komunicirajmo. Pobijedimo. Spriječimo rak dojke kod svake žene posebno." Nova globalna kampanja naglašava moć milijuna ljudi da zajedno diljem svijeta šire zajednički glas o sve važnijoj poruci o zdravlju dojki i činjenici da rano otkrivanje spašava živote. Vizual kampanje snimio je svjetski poznati fotograf Michael Thompson, a osmislile je potpredsjednice Estée Lauder Companies, James Gager i Antonia Lakis.

Proizvodi koji će biti označeni BCA znakom tijekom 10. mjeseca u parfumerijama Iris i Douglas su:

estee lauder, mjesec borbe protiv raka dojke

Clinique Great Lips, Great Cause - mjesec borbe protiv raka dojke Clinique podupire preslatkim privjeskom za ključeve u ograničenoj ponudi na kojem je Pink Ribbon srce s roza mašnicom, »C« privjeskom i tri mala sjajila za usne: Long Last Glosswear SPF 15 - Clearly Pink, Air Kiss in Cabana Crush. Svaka od tri roze boje je izabrana u čast Breast Cancer Awareness kampanje. Cijena: 203 kn

Estée Lauder broš s kristalčićima - ružičasti svjetlucavi broš jednostavan je, a elegantan način, da pokažete svoju potporu kampanji Breast Cancer Awareness. Sastoji se od 20 rozih kristalića u Pink Ribbon kutijici. Cijena: 127 kn

Estée Lauder broš s jednim plavim kamenčićem - ovaj svjetlucavi broš jednostavan je način da pokažete svoju potporu  kampanji Breast Cancer Awareness. Sastoji se od različitih rozih kristalića u Pink Ribbon kutijici. Kako znamo da rak dojke ne pogađa samo žene, ove godine u broš je dodan i plavi kamenčić koji simbolizira 1% muškaraca oboljelih od ove bolesti. Cijena: 171 kn

Estée Lauder Perfectionist [cp+] Wrinkle Lifting Serum - limitirano izdanje Perfectionist [CP+] seruma s privjeskom za ključeve. Ovaj učinkoviti serum za korekciju bora, dramatično smanjuje njihov izgled, kao i izgled pigmentacijskih mrlja na koži.  Limitirano izdanje je veličine 50 ml. Cijena: 1026 kn

Osim gore navedenih proizvoda, u aktivnosti će sudjelovati i neki proizvodi iz redovnog asortimana, označeni naljepnicom kampanje. To su Clinique High Impact  Mascara i Estee Lauder Daywear set .

25 % od cijene proizvoda ide Udruzi SVE za NJU! koja je osnovana 21. ožujka 2008. godine, s ciljem edukacije o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka, te pružanju psihološke i logističke pomoći oboljelim ženama, kao i njihovim obiteljima. Aktivnost počinje na hrvatskom tržištu od 1.10.2011. Pridružite se ovom plemenitom cilju u parfumerijama Iris i Douglas!

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.