U Douglas parfumeriji u zagrebačkom centru Cvjetni simbolično je obilježen - listopad - tradicionalni Mjesec borbe protiv raka dojke. Predstavljena je globalna kampanja protiv raka dojke koju je pokrenula kompanija Estée Lauder
Estée Lauder Companies objavila je početak ovogodišnje globalne kampanje za borbu protiv raka dojke - Global Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign 2011., u kojoj već treću godinu sudjeluju hrvatski partneri. Naime, tvrtka Orvas Plus d.o.o. koje na hrvatskom tržištu zastupa brendove iz grupacije Estée Lauder Companies zajedno s Iris i Douglas parfumerijama, sredstva od prodaje BCA označenih artikala donira hrvatskoj udruzi SVE za NJU!
Povodom početka ovogodišnje kampanje, Evelyn H. Lauder, potpredsjednica The Estée Lauder Companies i koautorica Pink Ribbon - slavne ružičaste mašnice - izjavila je: " Povežimo se. Komunicirajmo. Pobijedimo. Spriječimo rak dojke kod svake žene posebno." Nova globalna kampanja naglašava moć milijuna ljudi da zajedno diljem svijeta šire zajednički glas o sve važnijoj poruci o zdravlju dojki i činjenici da rano otkrivanje spašava živote. Vizual kampanje snimio je svjetski poznati fotograf Michael Thompson, a osmislile je potpredsjednice Estée Lauder Companies, James Gager i Antonia Lakis.
Proizvodi koji će biti označeni BCA znakom tijekom 10. mjeseca u parfumerijama Iris i Douglas su:
Clinique Great Lips, Great Cause - mjesec borbe protiv raka dojke Clinique podupire preslatkim privjeskom za ključeve u ograničenoj ponudi na kojem je Pink Ribbon srce s roza mašnicom, »C« privjeskom i tri mala sjajila za usne: Long Last Glosswear SPF 15 - Clearly Pink, Air Kiss in Cabana Crush. Svaka od tri roze boje je izabrana u čast Breast Cancer Awareness kampanje. Cijena: 203 kn
Estée Lauder broš s kristalčićima - ružičasti svjetlucavi broš jednostavan je, a elegantan način, da pokažete svoju potporu kampanji Breast Cancer Awareness. Sastoji se od 20 rozih kristalića u Pink Ribbon kutijici. Cijena: 127 kn
Estée Lauder broš s jednim plavim kamenčićem - ovaj svjetlucavi broš jednostavan je način da pokažete svoju potporu kampanji Breast Cancer Awareness. Sastoji se od različitih rozih kristalića u Pink Ribbon kutijici. Kako znamo da rak dojke ne pogađa samo žene, ove godine u broš je dodan i plavi kamenčić koji simbolizira 1% muškaraca oboljelih od ove bolesti. Cijena: 171 kn
Estée Lauder Perfectionist [cp+] Wrinkle Lifting Serum - limitirano izdanje Perfectionist [CP+] seruma s privjeskom za ključeve. Ovaj učinkoviti serum za korekciju bora, dramatično smanjuje njihov izgled, kao i izgled pigmentacijskih mrlja na koži. Limitirano izdanje je veličine 50 ml. Cijena: 1026 kn
Osim gore navedenih proizvoda, u aktivnosti će sudjelovati i neki proizvodi iz redovnog asortimana, označeni naljepnicom kampanje. To su Clinique High Impact Mascara i Estee Lauder Daywear set .
25 % od cijene proizvoda ide Udruzi SVE za NJU! koja je osnovana 21. ožujka 2008. godine, s ciljem edukacije o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka, te pružanju psihološke i logističke pomoći oboljelim ženama, kao i njihovim obiteljima. Aktivnost počinje na hrvatskom tržištu od 1.10.2011. Pridružite se ovom plemenitom cilju u parfumerijama Iris i Douglas!
beba
@05.10.2011. 12:17 0Zaista hvale vrijedna akcija!!!! A i svi proizvodi... PREDIVNI!!!!!
Minimojka
@05.10.2011. 12:20 8Pozdravljam ovakve akcije, iako mislim da ih sad već ima previše i da veliki brandovi previše forsiraju takve humanitarne aktivnosti radi samopromocije... Zar nije prije koji mjesec AVON imalo sličnu akciju isto za udrugu Sve za Nju. Proizvodi su prekrasni, ali skupi. Ja bih radije direktno uplatila Udruzi nego ovakve drangulije.
Famke
@05.10.2011. 12:42 2Vidjela sam plakat s Liz Hurley za ovu akciju. Izgleda pretjerano dobro, kao da joj je barem 10 godina manje. Mene je to iziritiralo!!
mackica
@05.10.2011. 12:47 4Slažem se s Minimojkom, puno je bolje aktivirati se i pomoći ili uplatiti na račun Udruzi. Voljela bih i kad bismo bili sigurni kad uplaćujemo kuda novac ide, odnosno ide li sigurno upravo kuda je i namijenjen. Mahanje uokolo drangulijama jest promidžba ali pomalo morbidna.
kejt
@05.10.2011. 14:02 1Vrijedna akcija i također ponavljam plemenita!!!
katarinaX
@05.10.2011. 14:18 2Slažem se sa Minimojkom!
glamurlover
@05.10.2011. 20:39 2Hvalevrijedna akcija, ali se slažem s Minimojkom.
ch
@06.10.2011. 01:57 1I ja se slažem u potpunosti s Minimojkom!
Nena
@06.10.2011. 10:53 1I ja se pridružujem istomišljenicama s Minimojkom a i mačkica dobro kaže da je sve skupa malo morbidno.Svi u svemu gledaju korist kakvu takvu.Nema humanitarnosti u potpunosti da se totalno netko odrekne prihoda.E pa po meni je to humanitarno.
vedrana
@06.10.2011. 14:10 3Svi mi imamo nekoga bliskog tko je stradao ili se bori s/od ove opake bolesti, tako da su ovakve akcije potrebne.
Ronja
@06.10.2011. 15:04 1jako lijepo:)
mvugrac
@06.10.2011. 18:41 1Stvarno zanimljiva i poželjna akcija ;-)
mini69
@07.10.2011. 10:26 1preskupi prozvodi,trebalo bi biti nešto simbolično tako da svi mogu i pomoći i imati nešto od vrhunske kozmetičke kuće!!
pahuljica
@07.10.2011. 13:04 1sve pohvale akciji!!!!
ivaiva
@08.10.2011. 15:24 1također sve pohvale :)