Privučena magnetizmom transformacije i eklektičnim futurizmom, dizajnerica Ružica Milenković inspiraciju za novu kampanju narukvica brenda Mirio pronalazi u činu bunta i japanskim dizajnerima Kansaiju i Yohjiu Yamamotu, koji su u isto vrijeme, ali svaki na svoj način, pomicali granice i stvorili neke od najvećih fenomena moderne pop kulture

mirio nakit

Ekscentričnost bez ograničenja Kansaia Yamamota oblikovala je legendarnog Ziggyja Stardusta, alter ega Davida Bowieja čiji je modni bunt bezvremenski, a Yohji Yamamoto je pak svojim modelima asimetričnih, širokih, crnih odjevnih predmeta ignorirao i šokirao unaprijed uspostavljene harmonije. Kolekcija nakita ZIGGY AGAIN dizajnerice Ružica Milenković, koja stoji iza brenda Mirio, nadahnuta je radom i djelovanjem ovih modnih ikona, a rezonira i danas zbog stalne potrebe umjetnika za kreativnim impulsima. 

mirio nakit

"Izazov je bio odmaknuti se od klasične Mirio narukvice, od kompaktne podloge i boja. Zakomplicirati stvar ili razbiti cjelovitost podloge i na 'praznoj' središnjoj površini narukvice sa crnim i bijelim poludragim kamenjem izgraditi nove strukture. Tako dekonstruirana Mirio narukvica je neutralna, ali svojom linijom jednako dobro funkcionira u street style modi ili punk-glam rock outfitu. Ipak, ova intervencija ima neočekivano i notu romantike..." kaže dizjanerica Ružica Milenković.

mirio nakit

ZIGGY AGAIN je kolekcija narukvica od silver-filled žice i crno-bijelog poludragog kamenja – onixa, gorskog kristala i mjesečeva kamena – ručno oblikovana i s primjercima koje naglašavaju autentičnost koncepta – bunt kao poticaj. 

mirio nakit

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.