Ekipa najpoznatijeg hrvatskog modnog koncepta malo je preširoko shvatila pojmove „inspiracija" i „hommage" pa je njihova nova vizualna kampanja za DOVE Fashion.hr proljeće-ljeto 2011 čisti copy-paste stare Givenchyjeve kampanje za jesen-zimu 2009/2010

fashion.hr vizual za proljece ljeto, 2010, 2011
Novi vizual Fashion.hr-a čisti je copy-paste Givenchyjeve kampanje za jesen-zimu 2009/2010. Vampirsko-vanzemaljski izgled - mladi model Nikolina Jurković pretvorena je u Adrianu Limu (fotografija dolje) - ista boja kose, isti razdjeljak, isti izreckani vrhovi kose, iste „nevidljive obrve", iste nijanse ruža, isti opaki pogled, iste bjelokosne nijanse odjeće... Sve isto, isto, isto

Na tradicionalnom druženju novinara s modnim dizajnerima, koje Fashion.hr upriliči uoči svakog svog modnog eventa, predstavljena je u zagrebačkom launge baru People's nova vizualna kampanja za DOVE Fashion.hr proljeće-ljeto 2011, tj. za revije koje će se od 16. do 18. rujna održavati u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti i na kojima će svoje nove kreacije za sljedeću toplu sezonu prikazati etablirani dizajneri: Robert Sever, Ivica Klarić, Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz dvojca eNVy room, Ivica Skoko, Branka Donassy, Ana Maria Ricov, Martina Vrdoljak Ranilović i Nataša Mihaljčišin iz dvojca I-GLE, Aleksandra Dojčinović te mladi dizajneri Damjan Jacić, Ivan Alduk i Martina Felja.

Vizualna kampanja ove je godine neodoljivo podsjetila na kampanju velikog branda Givenchy sa slavnom manekenkom Adrianom Limom, za sezonu jesen-zima 2009/2010. Podudara se kompletna estetika - od ideje, boja, šminke, izraza lica te „u razdjeljak te ljubim" frizurice... Čak je i čitava kompozicija fotografije vrlo slična. Givenchyjevu kampanju su snimili velikani modne fotografije, autorski dvojac Mert Alas i Marcus Piggott, a ekipa Fashion.hr-a očito je njima toliko opčinjena da se nije dala nimalo smesti u „prekopiravanju". Nažalost, ne možemo govoriti niti o nekoj reinterpretaciji i hommageu, već o čistoj kopiji. Jako razočaravajuće.

givenchy vizual, kampanja jesen, zima 2009/2010
Adriana Lima na fotografiji Merta Alasa i Marcusa Piggotta - Givenchyjeva zimska kampanja 2009/2010 poslužila je kao „više od inspiracije" modnim „znalcima" iz Fashion.hr-a. Zna li njihov partner DOVE da svoje ime daje elegantnom „plagijatu"?

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.