Eva Herzigova je za novu jesensko-zimsku Escadinu kampanju ponovno u svojoj najboljoj verziji - sekspilinoj i putenoj, kakve je se sjećamo s početaka karijere
Za predstavljanje nove, jesensko-zimske kampanje prêt-à-porter 2009/2010 godine, brand Escada je izabrao provjerenu vrijednost u osobnosti slavne manekenke Eve Herzigove, simbola putenosti, koja od 80-ih godina ne silazi s naslovnica najpoznatijih fashion magazina.
Svježa, poletna, uvijek dopadljiva i privlačna, danas 36-godišnja manekenka već je ambasadorica kuće Dolce&Gabbana, a sada na profesionalan i originalan način predstavlja posebnost i vrijednost marke Escada.
Za kampanju ju je snimio slavni Peter Lindbergh u berlinskom Lapidariumu, sa starim kipovima koji obogaćuju vizuale rekame posebnom dubinom i ljepotom, nudeći izraženu eksprsivnost.
Snimanju su prisustvovali dvogodišnji sin jedinac zvijezde, George, kao i životni pratilac popularnog top-modela, Gregorio Marsiaj.