Portal Femina.hr dobio je status "Superbrands Partner" radi postignutih rezultata, ostvarivanja veza s čitateljima te ostavljanja dojma tržišne marke. U kratkom roku postojanja, Femina.hr istaknula se kvalitetom i raznolikošću, a njeni svakodnevni uspjesi privlače veliki broj novih čitatelja

femina.hr postala superbrands partnerSuperbrands, svjetska branding organizacija, identificira i odaje počast najjačim nacionalnim tržišnim markama, predstavlja stručna mišljenja te mišljenja potrošača o brandingu. Organizacija promiče disciplinu brendinga te kroz svoj program predstavlja izvanredne tržišne marke u 88 zemalja na 6 kontinenta.

Prema Borutu Zemljiču, direktoru Superbrands Adriatica, portal Femina.hr dobio je status "Superbrands Partner" radi postignutih rezultata, ostvarivanja veza s čitateljima te ostavljanja dojma tržišne marke. U kratkom roku postojanja, Femina.hr istaknula se kvalitetom i raznolikošću, a njeni svakodnevni uspjesi privlače veliki broj novih čitatelja. "Femina.hr kao potencijalni Superbrands predstavlja odličnu gradnju svog branda te kvalitetnog komunikacijskog kanala s ciljanom skupinom.", ističe Borut Zemljič.

Svi Superbrands dobitnici i Partneri bit će predstavljeni na godišnjem gala eventu koji će se održati 20. siječnja 2011. u hotelu Westin.

 

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.