Naša osjetila igraju vitalnu ulogu u formiranju naših misli, doživljaja i ponašanja. Brandovi žele biti zapamćeni, ali masovna komunikacija i oglašavanje ostaju uglavnom dvodimenzionalni - bude samo osjetila vida i sluha. Mladi poduzetnici iz tvrtke Sekvoja pokrenuli su projekt Atmosferico za brendiranje putem mirisnih senzacija. Vrlo originalno, sviđa nam se!

miris lavandeBudući da sve više i više proizvoda i usluga želi privući pažnju potrošača na tisuće načina, identitet branda je danas još kritičnije područje za uspjeh no ikada prije. Naša osjetila igraju vrlo složenu, vitalnu ulogu u formiranju naših misli, doživljaja i ponašanja.

Brandovi žele biti zapamćeni, ali masovna komunikacija i oglašavanje ostaju uglavnom dvodimenzionalni - bude samo osjetila vida i sluha.

"Aroma branding nudi alternativu i nadopunu ovim konvencionalnim strategijama brandiranja. Temelji se na ideji da ljudi najviše stvaraju sjećanja, vežu se uz njih, zadržavaju ih i ponovno ih proživljavaju kada koriste svih pet osjetila. Kada se brand primijeti s više od jednog osjetila, ostvaruje jaču i dugotrajniju vezu sa svojim klijentima.", ističu Filip Jelić i Branimir Ferić iz tvrtke Sekvoja, koju su, uz kolegu Karla Pokrajčića, pokrenuli projekt Atmosferico, originalan koncept brandinga putem mirisnih senzacija.

S obzirom da je tako snažno, osjetilo mirisa nam može pojačati izlučivanje sline, ubrzati srčani ritam, učiniti nekoga privlačnim ili pobuditi sjećanja na neke lijepe uspomene. Miris je medij koji utječe na instinktivne odluke i tako usmjerava korisnika da se odluči na kupnju. To je osnova Aroma brandinga.

Mirisna dimenzija kao temelj razlikovanja

Atmosferico je vodeći „solution provider" za implementaciju aroma branding rješenja u Hrvatskoj. Osim aromatiziranja prostora u komercijalne svrhe, također nudi i razvoj jedinstvenog mirisnog potpisa kao nadogradnju vašeg branda. Područja primjene uključuju hotele, urede, poslovnice, prodajne prostore, barove, restorane te različita društvena događanja (evente).

filip jelic i branimir feric, atmosfericoPrimjeri: Mandalay Bay Resort & Casino, Westin Hotels & Resorts, Lexus i Sony Style samo su neki od najpoznatijih svjetskih brandova koji koriste prednosti aroma brandinga u svojem poslovanju.

Ako, dakle, želite svom brandu dati jednu sasvim novu i originalnu deimenziju, te u očima (nosevima) svojih klijenata postati još prepoznatljiviji, aroma branding jedan je od najelegantnijih načina. Filip Jelić i Branimir Ferić imaju čitav niz divnih mirisnih kombinacija koje vam stoje na raspolaganju.

Mi smo isprobali aromatiziranje prostora mediteranskim mirisima na jednom od naših Femina.hr partyja, pa možemo posvjedočiti da je čitava atmosfera eventa dobila još jednu dodatnu dozu profinjenosti i posebnosti.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.