Parišku parfemsku kuću Memo Paris lansirali su 2007. godine Clara Molloy i njezin suprug John. Njihova vizija parfema jest - miris kao putovanje, olfaktorna priča koja nas vodi na čarobna odredišta, uz pomoć moćnih sirovina. Želja za putovanjima na daleka mjesta i neobični susreti - to je zapravo odraz para koji je osnovao brand – ona je pariško katalanska pjesnikinja, a on sportaš, irski globetrotter

memo paris

Clara i John Molloy, osnivači kuće Memo, susreli su se na sjedežnici 2005., kako vole istaknuti - između neba i zemlje, između dva svijeta - u tom beztežinskom prostoru koji otkriva svoju odvažnu stranu i proširuje vidike. Nije prošlo puno vremena prije nego su zajedno odlučili krenuti na dugotrajno intimno, ali i poslovno putovanje. To je bila ujedno i kreativna avantura, a Memo Paris lansirali su 2007.g.

memo paris

John Molloy odrastao je na irskom selu, okružen konjima, a krenuo je na putovanje da otkrije druge kulture i život izvan svoje irske svakodnevice. Clara Molloy svoju je ljubavnu pažnju iskovala u sjeni Eiffelovog tornja, katalonskih borova i švicarskih planina. Njoj je putovanje jednako potrebno kao i disanje, otvorena knjiga o životu.

Miris, prema njihovoj viziji, ima istu dimenziju obreda prolaska kao i putovanje, a služi kao prag između poznatog i nepoznatog. Mirisanje, disanje u mirisu, je napuštanje sigurne zone u potrazi za novim senzacijama. Miris podiže uzbuđenje slično kao putovanje, odlazak. Riječ je o otvorenosti i napuštanju.

memo paris

Clara je najprije pozvala velike dizajnere mirisa da izrade sentimentalnu kartografiju izuzetnih mirisa. Nakon što je 2006. napisala knjigu o «nosevima», tim diskretnih stvaraocima parfema, ideja lansiranja njenog vlastitog brenda poprimila je oblik. Tijekom susreta s Aliénor Massenet, parfumeristicom u IFF, nešto je kliknulo. Aliénor je radila 7 godina u New Yorku za IFF zajedno s velikom parfumeristicom Sofiom Grojsman, prije nego se uputila u Pariz. Njezin način kombiniranja mirisa, emocija i kontrasta ispunio je Clarinu duboku želju i označio početak njihove suradnje. Memo for Memory – daje mirisu izravnu vezu s onim stanjem sjećanja i osjetljivosti specifičnoj za putovanja i otkrivanja. Izraz “Putovanje je destinacija” odražava pravi duh branda.

Memo je poput memorije, sjećanja. Poput suvenira. Poput mirisnog traga. Kroz svoje četiri kolekcije, Memo prepravlja kartu osjetilnog svijeta prožetog emocijama, ponovno posjećenim mirisima, sastojcima i senzacijama.

memo paris

"Les Échappées" je kolekcija šest poveznih točaka koje vode od šik i boemskog Pariza do srca Burme.
"Cuirs Nomades" istražuje kožne note kroz šest amblematičnih odredišta od Afrike do Italije. "Graines Vagabondes" sije miris prirodnih sjemenki poput sezama, još uvijek rijetkih u parfumeriji. I "Art Land" otkriva više estetsku stranu Mema, odajući počast tajnovitim teritorijima transformiranih umjetničkom rukom čovječanstva.

Memo je svoj dom stvorio u 1. Okrugu Pariza, u 24, Rue Cambon. Njegove kreacije dostupne su u više od 30 zemalja.
U Hrvatskoj dostupan u Parfumerijama Martimex.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.