Señor, nagrađivana kreativna agencija za komunikaciju i brending, povodom više od 10 godina izuvanja iz cipela kreirala je prvi niche parfem za stopala na svijetu - Fussnotu.

senor_fussnota_cijela 

Poznat po nekonvencionalnom pristupu komunikaciji i brendingu, te uvijek zanimljivim samoiniciranim projektima, Señor ni ovaj put nije razočarao. Fussnota je niche parfem za stopala kojim žele prenijeti osjećaj koji imaju njihovi klijenti ili kolege iz struke, kad ih Señor kreativom izuje iz cipela. Mirisnu kompoziciju koju su mjesecima razvijali s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts opisuju ovako: Fussnota je bosonoga šetnja tek pokošenom travom u vrtu bergamota, predah na dekici uz španjolski kolač Bizcocho de Limón i drijemanje na popodnevnom suncu uz miris obližnjeg cedra. Super je za posebne prigode, ali i kad ti se niche ne da.

senor_fussnota_cijela1

Najčešće naše ideje pretačemo u vizualnu, verbalnu i audio komunikaciju, a kako dosad nismo imali priliku razvijati mirisni brending, priliku smo stvorili sami. Nadam se da će naš novi proizvod biti spa(s)stopalima, naglašava Iva Kaligarić, strateška direktorica i vlasnica Señora.

senor_fussnota_cijela2

U današnje vrijeme AI slopa i nikad veće količine contenta, najdraže su mi ideje koje pijano plešu po tankoj crti između "ovo je super" i "WTF?" Fussnota je definitivno jedna od takvih, dodaje Jurica Ćorluka, kreativni direktor Señora. Señor je poznat po svježim, inovativnim idejama i odstupanju od zadanih formi, a i mi kao brend odstupamo od mainstream razmišljanja i obrazaca rada. Kad pogledamo s odmakom, simbioza je bila neizbježna i prirodna, kaže Tomislav Kordić, parfumer iz Sortilège Olfactive Arts.

senor_fussnota_cijela3

Luksuzan proizvod podrazumijeva i vrhunsku prezentaciju koja počinje upravo s prvim dojmom, odnosno ambalažom. Señor agencija prepoznala je važnost premium pakiranja - fokus na interaktivni karakter papira i dizajna, koji je dodatno naglašen kroz igru refleksija folije i taktilnih efekata embossinga, pokazuje stručnog Señora koji prati i stvara trendove u području luksuznog tiska, dodaje Anja Macan, CMO iz Atelier tiskare Macan.

senor_fussnota_cijela4

Fussnotu možete kupiti na Señor webshopu.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.