Nakon originalnog izdanja L’Interdit Eau de Parfum, ovoga proljeća Givenchy predstavlja novi ekskluzivni limitirani miris, čiji je ključni sastojak cvijet naranče, koji hipnotizira i osvaja prozračnošću i sočnošću. Svaka bočica sadrži ekvivalent od preko stotinu cvjetova ubranih tijekom ožujka 2020. godine
Nakon originalnog izdanja iz 1957. godine, L’Interdit Eau de Parfum, lansiran 2018. godine, odaje počast odvažnim ženama koje sebi ništa ne zabranjuju niti dopuštaju da im itko drugi upravlja životom. Izdanjem Millesime, mirisni nosevi Anne Flipo, Fanny Bal i Dominique Ropion odveli su L’Interdit na neistraženi teritorij. U Egiptu su pronašli karakterističnu vrstu narančina cvijeta za Givenchy. Stabla naranče uspijevaju u delti Nila, nedaleko od mora, između ožujka i travnja cvjetovi cvjetaju ispunjavajući zrak mirisom koji najavljuje povratak proljeća. Cvijet naranče, u srcu L’Interdit Millesime, potpis je jedinstvenog trenutka i kvalitete. Svaka bočica sadrži ekvivalent od preko stotinu cvjetova ubranih tijekom ožujka 2020. godine.
Miris se pojavljuje praskom živahnog, osunčanog cvijeta naranče čim ga udahnete, pojačan sočnošću gorke naranče i svježinom đumbira. Tada apsolut cvijeta naranče oslobađa bogate, medene aspekte i oblike, s opojnom tuberozom, umiljatog srca u kontrastu s hrskavom profinjenosti nerolija. Istinski pojačivači senzualnosti, mošus sa bademovim mlijekom povezuju se sa zadivljujućim drvenim akordima sastavljenim od srži vetivera i pačulija.
Za ediciju Millesime i u skladu s politikom društvene i ekološke odgovornosti, Givenchy je odlučio narančine cvjetove nabavljati iz održivog sektora: dobavljača sirovina poznatog u Egiptu po svojim obvezama prema okolišu. Ova mreža osigurava poštovanje radnih uvjeta za žene i muškarce koji sudjeluju u uzgoju i berbi cvjetova naranče. Givenchyev partner redovito je posjećivao to mjesto, posebno tijekom berbe. Za ovo izdanje, Givenchy također otkriva novu ambalažu koja je redizajnirana kako bi se ograničio utjecaj na okoliš: veličina ambalaže smanjena je za 10% ukupne količine upotrijebljenog materijala, a karton dolazi iz FSC® (Forest Stewardship Council®) - certificiranih održivih izvora.
Cijena 50 ml; 720 kn
Minimojka
@12.04.2021. 12:11 2obozavam original i imam ga kod kuce, probat cu svakako
sneki2
@12.04.2021. 12:12 1Ovo mora da miriše rajski!
beba
@12.04.2021. 12:20 0DIVOTA!!!!!!
golub
@12.04.2021. 15:33 0Mmmm sigurno je predivan.
MARADONA
@12.04.2021. 21:06 0jako zanimljiv spoj mirisnih nota
Angy
@13.04.2021. 08:37 0Predivno!
Uniqa
@13.04.2021. 11:23 0Super zvuči, volim miris naranče...
irija
@13.04.2021. 16:08 0Jako zavodljiv miris,a i boćica je prekrasna.
Maja_007
@14.04.2021. 09:28 0ovo je negdje mirisna bomba, jedva čekam probati.
Lana010
@17.04.2021. 07:41 0savršeno zvuči sve u veza njega i u njemu.