Kampanja Högl Longing for nature predstavlja ključne naglaske kolekcije za proljeće/ljeto, a male modne priče osmislile su blogerice i stilistice Ana Bacinger, Barbara Repe i Ana Matutinović

hogl nova kampanja

Kolekcijom proljeće/ljeto 2021 Högl je u proizvodnji napravio važne korake prema održivoj budućnosti, a u Hrvatskoj nastavlja podržavati lokalnu zajednicu kroz suradnju s domaćim dizajnerima i modnim kućama. Stilistica tvrtke Style&Wings Ana Matutinović spojila je Högl s glasovitim brendom A'marie dizajnerice Anamarije Brkić. A'marie u proljetnoj kolekciji nazvanoj Pretty Woman donosi jednostavnost i minimalizam, ali i statement kreacije koje oduševljavaju na prvi pogled, a uz njih savršeno pristaju sandale s finom prepletenom kožom, polucipele sa zanimljivim blok potpeticama i neodoljive tenisice cvjetnog uzorka.

hogl nova kampanja"Moj favorit iz kolekcije su loaferice koje se savršeno kombiniraju i uz odijela i uz suknje, ali isto tako i statement tenisice sa zanimljivim printom ili one bijele koje se odlično kombiniraju uz različite outfite", ističe Ana Matutinović.

hogl nova kampanja

Ana Bacinger je odabrala tri kompleta modne kuće Varteks i prikazala trendove za urbane žene u različitim svakodnevnim situacijama – na poslu, u slobodno vrijeme, na druženjima i večernjim izlascima. Sandale s blok potpeticama ove sezone su must have, kao i retro tenisice, a kada su torbe u pitanju, sve je dopušteno: voluminozne i nagužvane, elegantne u pastelnim tonovima i velike torbe minimalističkog dizajna.

hogl nova kampanja"Oduševljavaju me boje, dizajn, činjenica što ima puno trendy modela ali i ono po čemu su poznati – raznolikost zbog koje svaka žena, svake sezone u Högl kolekcijama može pronaći omiljeni par cipela", kaže Ana Bacinger.

hogl nova kampanja

Barbara Repe u svojoj modnoj priči predstavlja kreacije Diane Viljevac, odlične odjevne kombinacije od prirodnih materijala u crnoj i bijeloj boji koji svojim jedinstvenim dizajnom nude originalnost i naglašavaju ženstvenost. Natikače, ravne ili s potpeticama, nezaobilazne su ljetne suputnice, a bijele cipele ove sezone svakako spadaju među najpoželjnije. Osim šarmantnih torbica i modernih remena, važan modni dodatak su marame koje se mogu nositi na bezbroj načina.

hogl nova kampanja

"Ljubav između Högla i mene traje dugi niz godina i uvijek sam oduševljena njihovim kolekcijama i uvijek me iznenade nečim novim – od klasike kao što su mokasinke, svake sezone u nekim drugim uzorcima i bojama, do modela koji koketiraju s retro stilovima", kaže Barbara Repe.

hogl nova kampanja

Zadovoljiti potrebe današnjice, a pritom sačuvati prirodu za buduće generacije, vizija je koja koja vodi Högl u novom smjeru. Osim obnovljivih prirodnih vlakana i recikliranih polimera, Högl u proizvodnji obuće koristi kvalitetnu kožu certificiranih dobavljača koji jamče proizvodni postupak uz uštedu resursa i bez onečišćenja prirode.

hogl nova kampanja

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.