Nova kampanja popularnog nakita Borboleta ističe ženu koja nepretenciozno korača kroz život uživajući u svakodnevnim sitnicama, kao što su šetnja gradom, dobra knjiga i šalica kave. Naglasak kolekcije je na “street style-u“ tj. uličnoj modi, jer je Borboleta djevojka samozatajna i svoja, neopterećena društvenim okvirima i normama i u životu bira samo ono što je ispunjava i čini sretnom

borboleta proljece 2017

Sve to su misli vodilje nove linije Borboleta Bubbles, koju čine mali simboli ljubavi i sreće, kao što su srebrni ili pozlaćeni leptir te zvijezda i srce na svilenom koncu ili lančiću, kreirani da, onoj koja ih nosi, čuvaju želje. Nova linija Borboleta nakita nadovezuje se na već postojeće i dobro poznate kolekcije, kako svojim vizualom, tako i materijalima od kojih je izrađena, a to su uvijek plemenite kovine poput zlata i srebra na svilenom koncu ili lančiću.

borboleta proljece 2017

Već prepoznatljivi slogan Borboleta nakita kaže “Happy girls are the prettiest“, pa ova nova kampanja dočarava misao kako je ljepota upravo u sitnicama koje nas čine sretnima. Model kampanje je Ana Jakovljevic iz agencije Talia model, a više o kolekciji možete doznati na stranici www.borboleta.co.

borboleta proljece 2017

borboleta proljece 2017

Borboletu mozete pronaci u najboljim konceptualnim trgovinama diljem Hrvatske te na Borboletinim prodajnim mjestima:
Zagreb, Gundulićeva 1 i Arena Centar
Zadar: Supernova Centar
Split: City Centar i Joker Centar

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.