I ovaj put hrvatski brend lunilou oduševljava svojom doista posebnom eko pričom. Najmekši organski pamuk pretvoren je u neodoljive retro komade koji će savršeno pristajati bebama, ali i malo većoj djeci omogućujući im udobnost pokreta i slobodu kretanja
Gotovo ne postoji modni brend koji se u posljednjih godinu dana nije okrenuo ekološkoj osviještenosti i održivoj proizvodnji. U svjetskim razmjerima, moda i modni trendovi toliko su se brzo izmjenjivali da su se izgubile sezone i kreativne smjernice rezultirajući pojavom novog trenda kojeg nazivamo slow fashion.
Slow fashion je pokret dizajniranja, izrade i kupnje odjeće u svrhu kvalitete i dugotrajnosti. Potiče sporiju proizvodnje, poštene plaće, nižu emisiju ugljika i (u idealnom slučaju) nula otpada. Umjesto da jure trendove, slow fashion modni brendovi koriste trajnije stilove i stvaraju klasične i svestrane komade. Lunilou je upravo takav brend koji već nekoliko godina neumorno gradi svoju prepoznatljivu priču, stvara vlastite trendove i pravila igre.
Lunilou je jedan od najpopularnijih dječjih brendova i od samih početaka imaju jedan cilj i jednu misiju, a to je proizvodnja eko odjeće koja ne samo da brine za osjetljivu dječju kožu već pri tome brine i za okoliš u kojem ta djeca žive. Uvijek inovativni u dizajnu, uporni u ostvarivanju ciljeva, a to je kombiniranje ekološke osviještenosti i modnog izričaja, lunilou je i ovaj put uspio oduševiti svojom novom kolekcijom.
"Ovo je kolekcija na kojoj smo dugo radile i koju smo vrlo pažljivo smišljale. Kako smo i same pobornice slow fashiona, kroz vlastiti brend pokušavamo svoje kupce educirati o važnosti kvalitete i čistoće materijala koju kupuju i stavljaju na svoju kožu i kožu svoje djece. Upravo iz tog razloga naša je odjeća izrađena od 100% organskog pamuka koji sastavom jamči nevjerojatnu mekoću i podatnost", izjavila je Izabel Kovačić, suvlasnica brenda lunilou.
Djeca su nam uvijek najbitnija, a ujedno i najosjetljivija na okoliš koji ih okružuje. Upravo iz tog razloga lunilou proizvodi pažljivo su odabrani zbog svoje kvalitete, čistoće i dizajna.
"Kao i u svakoj kolekciji, dizajn je prilagođen našoj eko viziji i misiji. Svaki komad je poput malog platna koji se maštom i kreativnošću može pretvoriti u stilsko umjetničko djelo. Naš dizajn je vrlo umjeren, a boje su prirodne i pastelne. Ovakav princip održavamo već nekoliko godina i jako smo ponosni na činjenicu kako je upravo ovakav pristup modi ono što privlači naše kupce. Frotir i muslin su nam u fokusu ove kampanje koja nam je možda jedna od najdražih do sad", objasnila nam je suvlasnica Ivana Čirjak.
Kolekcija će uskoro biti dostupna u novom showroomu u Zagrebu, a frotirne setove, topiće, kratke hlačice, haljine i kućne ogrtače od muslina, koji se nalaze u novoj lunilou kolekciji, možete već danas pronaći na www.lunilou.com. Za više informacija posjetite i službenu Facebook i Instagram stranicu lunilou.
Minimojka
@01.07.2020. 12:26 1prelijepo
Superwoman
@01.07.2020. 13:25 1Bravo za lunilou, stvarčice su preslatke!
beba
@01.07.2020. 14:17 0Jako lijepo:))))
golub
@01.07.2020. 14:30 1Kolekcija je preslatka , a bebači su predivni.
mademoiselle1
@06.07.2020. 09:05 0I odjeća i fotografije i djeca su baš preslatki