Španjolski brend kozmetike Germaine de Capuccini nedavno je proslavio 60 godina postojanja, a osim visokokvalitetnim proizvodima za njegu kože, posvećen je i izgradnji održivije budućnosti.
Vizionarka i osnivačica brenda, Carmen Vidal, vjerovala je da ljepota nadilazi samo fizički izgled. Za nju je ljepota bila samopouzdanje, briga o sebi i duboka povezanost unutarnjeg i vanjskog blagostanja. Osnovala je tvrtku na temelju uvjerenja da svatko zaslužuje pristup visokokvalitetnim proizvodima uz koje se osjećamo lijepo iznutra i izvana. Njezina vizija i dan danas vodi brend na svakom koraku. Ono što je započelo kao mali ambiciozni projekt, postalo je globalni trend, dok su vrijednosti osnivačice Carmen i dalje u središtu rada brenda. Poštuje se njena ostavština – izvrsnost i individualna ljepota.
Od svog osnutka, Germaine de Capuccini brine za okoliš i posvećen je izgradnji održivije budućnosti. Zbog toga ljudi iz brenda stalno pokreću inicijative koje nadilaze ljepotu i usmjerene su na stvaranje boljeg svijeta. Jedna od tih inicijativa je ovogodišnji „Time for Tomorrow“ koji uključuje projekt „Refill & Renew“. Eko refill stvoren je kao održiva alternativa u pakiranju koje ne ugrožava kvalitetu samih proizvoda.
Novi format krema može se ponovno puniti i reciklirati, te značajno smanjuje količinu otpada. Germaine de Capuccini se nada doprinijeti budućnosti u kojoj ljepota i odgovornost idu ruku pod ruku. Uz slavlje 60 godina brenda, predstavljeni su eko refill kreme koje su od sada dostupne u Hrvatskoj i možete kupiti odmah, te sami pridonijeti zaštiti okoliša.
kikemedo
@23.10.2024. 10:39 0Vrijedi isprobati. Eko refill bi trebali svi brendovi upotrebljavati. Pohvalno!