Kenzov cvijet je mak, a svaki miris je priča o tom cvijetu, istodobno jakom i krhkom. Ikonski cvijet se podiže u zrak i nebo je prošarano makovima u cvatu... Mak treba biti slobodan da može odletjeti gdje poželi, učiniti štogod želi... Tako počinje reklamna kampanja za novi Flower in the Air. Karakter mu je izuzetno cvjetni, moderan, svjež i ultra-ženstven

kenzo flower in the air

Izobilje svježeg cvijeća – ruže, magnolije i gardenije izlazi iz bočice. Kao i prvijenac Flower by Kenzo, tako i novi Flower in the Air potpisuje Alberto Morillas. Gornje note mirisa odišu malinom i crvenim paprom, srce je cvjetno i u njemu se isprepliće ruža, magnolija i gardenija, a sve to počiva na elegantnoj bazi od bijelog mošusa. Ruža upotrijebljena u kreaciji je centifolia, najcjenjenija od svih ruža, a njen ekstrakt je iskorišten na više načina – kao cvjetna infuzija i apsolut. U ovom su mirisu također dvije ekskluzivne Kenzo molekule koji čine blistavu ružu u ovom mirisu - ružin oksid koji je zaslužan za svježe i zelene cvjetne tonove te ružin pupoljak zaslužan za vodene tonove mirisa.

Alberto Morillas, kreator mirisa je opisao svoju kreaciju: "Inspiraciju sam izvukao iz srca žena, bilo da je ljubavnica, majka, slatkica, krhka kao pupoljak ili jaka kao ratnik ili odlučna kao miris svibanjske ruže, žena može biti sve to, poput portreta koji nikad neće biti završen. Kada sa stvorio Flower in the Air htio sam odati počast, ne jednoj ženi posebno, nego svim ženama, ženama prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Tražio sam najljepši cvijet koji može proslaviti apsolutno ženstvenost."

kenzo flower in the air

Cijene:

EDP 30 ml: 429 kuna
EDP 60 ml: 608 kn

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.