Ana Popović Kišur, urednica beauty portala Ogledalo, dugogodišnja marketingašica u magazinu Lider i poslovna žena čijoj se nepresušnoj energiji divimo, prošle je godine hrabro pokrenula poslovni projekt koji se pokazao iznimno uspješnim i inovativnim. Markantna Dubrovkinja Ana, velika zaljubljenica u ljepotu i kozmetiku te vrhunska profesionalka u svemu čega se primi, lansirala je događanje posvećeno beauty blogericama i beauty blogosferi – Beauty Blog Day – jedino događanje takve vrste u Hrvatskoj. Mnogo je poslovnih partnera prepoznalo prednosti ovog zanimljivog eventa, pa Ana i ove godine, točnije za malo više od tjedan dana, otvara vrata drugog Beauty Blog Dayja kojem je ove godine generalni sponzor Avon
Bliži se još jedan Beauty Blog Day – reci nam kako je koncipiran ovoga puta i što sve lijepo možemo očekivati?
- Ove godine BBDay nosi ime Avon Beauty Blog Day. Jako smo ponosni na tu činjenicu i polaskani povjerenjem koje nam je Avon dao. Naravno, ovo se odnosi i na druge beauty partnere. Vichy i NovExpert nas prate od prošle godine, a ove su nam se godine pridružili i Biobaza, L'Oréal Professionnel, Kérastase Paris, L'Oréal Paris, Essie i Nivea. Od prvog dana imamo ograničen broj beauty partnera što ovaj event čini ekskluzivnim, kako za partnere, tako i za blogerice koje će i ovaj put imati priliku prve probati neke od proljetnih noviteta. Ove godine ćemo prvi put imati panel diskusiju u kojoj ćemo iznijeti neke od problema s kojima se susreću blogerice i zajedničkim snagama pokušati naći odgovor na njih. Edukativni dio će biti nadasve koristan jer svaku blogericu zanima kako povećati čitanost, a i kako promovirati blog. Ove godine imamo i ekskluzivnu modnu suradnju s hrvatskim dizajnerom Ivanom Aldukom, a kao tehnološki partner i ove godine nas prati HP.
Beauty Blog Day je prvi puta održan prošle godine i pokazao se kao vrlo zanimljiv poslovni projekt. Kako si, kao idejna začetnica i organizatorica, zadovoljna u poslovnom smislu?
- Najteže je ideju provesti u djelo. Mnoge dobre ideje nikada se ne realiziraju. Beauty Blog Day idejno je začet otprilike u isto vrijeme kada i portal Ogledalo. Ideja je, korak po korak, rasla i pretvorila se u Beauty Blog Day. To se nije dogodilo preko noći, na samoj ideji BBDaya se radilo preko godinu dana. Lani se tržište prvi puta susrelo s projektom ovakvog koncepta, a ova godina i Avon Beauty Blog Day dokazuje da su projekt, kao i beauty blogosfera, prepoznati.
Kako si uopće došla na ideju da osmisliš i realiziraš dan posvećen beauty bloganju i beauty blogericama?
- Velika sam ljubiteljica kozmetike. Nekima je strast moda, a za mene je to kozmetika. A do svih informacija sam, naravno, dolazila na internetu. Na stranim blogovima sam čitala recenzije, a iskustva razmjenjivala po raznoraznim forumima. Iz tog forumarenja su se razvila divna prijateljstva i prvi hrvatski beauty blogovi. Mogu reći da sam jedna od rijetkih koja je gledala trenutak nastajanja hrvatske beauty blogosfere. Tek sad, iz perspektive Beauty Blog Daya, vidim važnost tog trenutka.
Kako trenutno vidiš hrvatsku blogosferu, posebno u sferi ljepote? Koje su njene dobre strane, a gdje se kriju problemi?
- O blogosferi bih mogla danima govoriti. Pratim dosta blogova, a s obzirom na dugogodišnje iskustvo, moram priznati da naše beauty blogerice ne zaostaju za stranima. Jako se pazi na kvalitetu fotografija, na iskrenost, na objektivnost. Ali nažalost, postoje brojne zamke i opasnosti. Jedan od problema nastaje zbog hiperprodukcije postova gdje potencijalno dolazi do pada u kvaliteti. Međutim, problem koji je, po meni, potencijalno najopasniji, a i najlakši za suzbijanje, je otvaranje bloga u nadi da će doći do besplatnih proizvoda. Velika opasnost leži u tome što na taj način sve blogerice mogu steći lošu reputaciju. Ali, kako sam rekla, lako ga je suzbiti. U ogromnom broju beauty blogova mora postojati kriterij koji je objektivan i primjenjiv na sve. Jer u suprotnom, kako izabrati 10 blogerica između njih 130? Jedini kriterij po kojem se blogerice mogu međusobno usporediti je njihova čitanost koja se mjeri Google Analyticsom. Nekvalitetni blogovi ili oni koji su otvoreni u želji da se dobiju besplatni proizvodi u tom slučaju neće imati šanse.
Glavna si urednica on-line magazina posvećenog ljepoti – Ogledalo – predstavi nam ukratko svoj beauty portal i reci nam što najviše voliš u tom poslu...
- Ogledalo mi je poklonio moj muž. Uspio je moju veliku ljubav prema kozmetici usmjeriti u pravcu o kojem ja nikad nisam razmišljala. Kada je ideja Ogledala tek nastajala, ni on ni ja nismo imali pojma gdje će nas to odvesti. Isprva je Ogledalo trebalo biti samo on-line beauty magazin. Međutim, onaj dan kad smo pustili prvi broj Ogledala, imali smo takvu navalu posjetitelja da se jednostvano nametnulo – Ogledalo mora biti portal s integriranim on-line magazinom. Od prvog dana smo bili svjesni koliki angažman to iziskuje, ali je želja da ideja oživi bila veća. Kuma Ogledala je moja prijateljica Mirela, koja samnom vodi Ogledalo, ona ga je imenovala dok smo pile kavu na Cvjetnom. Moram priznati da uživam u svakom trenutku na Ogledalu – bilo na portalu ili na Facebook stranici. Kao prava bjutiholičarka obožavam novitete i uživam u činjenici da među prvima znam koji sve proizvodi/make-up kolekcije/brendovi dolaze kod nas i kad. I obožavam kad se o tome povede rasprava, u stanju smo satima razgovarati o kozmetici...
Koji su, po tvom mišljenju, najveći problemi on-line lifestyle medija?
- S obzirom da dolazim iz medija (osim Ogledala radim i u poslovnom tjedniku Lider) upoznata sam s problematikom. On-line mediji teško opstaju i teško se financiraju. Poznato je da mediji žive od oglašavanja, a isto tako dio budžeta namijenjenog on-line medijima je sve manji, a medija je sve više. Ne pridonosi činjenica da najviše kampanja ide na najveće portale, što je u jednu ruku besmisleno kad se radi o targetiranju, a u drugu je veći doseg. Međutim, mislim da će se i to promijeniti. Već je godinama u svijetu trend specijalizacija. "Niche" portali s točno određenim čitateljstvom će, nadamo se, doći na svoje.
Kao novinarka i urednica koja godinama prati sferu ljepote, otkrij nam koji su tvoji najdraži svevremenski beauty proizvodi?
- Imam jako puno favorita. Neki bi rekli i previše. Volim jako kozmetiku, volim sve probati, volim kad među novitetima otkrijem par dragulja za koje znam da ću im se vječno vraćati... Ali, s obzirom da sam bliže 40-oj godini nego 35-oj, znam bez čega nikad ne bi mogla – ne mogu živjeti bez seruma i dnevne kreme s visokim zaštitnim faktorom. Kreme su super, ali je serum taj koji najviše posla odradi. Dva su mi omiljena – Lancôme Genifique i Advanced Night Repair od Estée Lauder. Ta dva koristim već godinama. U zadnje vrijeme intezivno koristim i NovExpert serum s vitaminom C. Iz kuće ne izlazim bez kreme s visokim zaštitnim faktorom jer imam alergiju na sunce, a idealan mi je RoC fluid sa SPF 50 i vitaminom C. Jako puno ulažem u preparativu, ona je alfa i omega dobre njege i, naposljetku, zdravije kože. Zdrava i njegovana koža lica je sama po sebi idealna podloga za make-up. S obzirom da volim jako naglašene oči, bez dobre baze za sjenilo ni ne počinjem se šminkati. Artdeco bazu za sjenila koristim godinama i uvijek joj se vraćam. Sjenila su mi uglavnom istih nijansi – modra, khaki maslinasta i crna, eventualno zaluta i neko neutralno. Rumenila su uvijek Snjeguljica crvena ili ona koja daju prirodno rumenilo obrazima. Trenutni favoriti su mi Chanel Rouge i Rouge Bunny Rouge Florita. Osim kozmetike, velika su mi strast parfemi. Zbog alergija jedno ih duže razdoblje nisam smjela koristiti, pa sad zadnjih par godina to nadoknađujem. Moja se parfemska zbirka dosta povećala, a sreća je da i moj muž dijeli istu ljubav. Nas dvoje skupa bismo mogli otvoriti vlastitu parfumeriju.
Tvoj omiljeni make-up look je ...
- Smoky-eyes naravno. Mislim da su me samo rijetki vidjeli bez sjenila. Ok, rijetki su me vidjeli uopće bez make-upa, ali tamno sjenilo i smoky su jednostavno – ja.
Što bi smatrala svojim najvećim životnim postignućem?
- Ponosna sam na Ogledalo, na svoje prijateljice koje skupa sa mnom sudjeluju u stvaranju priča o kozmetici, na Beauty Blog Day koji je proizašao iz Ogledala, na recenzije koje pišem, na recenzije koje pišu Mirela, Ines i Loredana, na čitateljice koje nam ukazuju povjerenje i kupuju po našim preporukama, na ... Općenito sam ponosna, zahvalna i sretna.
Koja je tvoja definicija ljepote?
- Nemoguće je odgovoriti na ovo pitanje i istodobno izbjeći floskule... Citirala bi sad malog princa, ali neću, parafrazirat ću ga - ljepota je sve, samo treba gledati.
beba
@04.03.2014. 09:56 1Jako lijep, informativan i zanimljiv intervju:)))))
Minimojka
@04.03.2014. 10:19 3Uvijek mi je drago čitati o ženama koje imaju svoje vizije i uspjehe, jako lijepo.
lulija
@04.03.2014. 10:20 2Super je...sviđa mi se ženskica.
verbena
@04.03.2014. 10:21 2Ogledalo je moj pogled u svijet omiljene mi kozmetike. Zbog Ogledala sam i sama počela pratiti mnoge blogove i brendove na Facebooku. Feminu sam upoznala prije, a nedavno sam shvatila da su Femina i Ogledalo u prijateljskom odnosu što me iznimno raduje! Radujem se izvještaju s BBDaya ovdje na Femini!
glamurlover
@04.03.2014. 12:07 2Zanimljiv članak. Uvijek je lijepo čitati inspirativne članke poput ovog.
kejt
@04.03.2014. 19:39 1Odličan intervju!
Maestro Benito
@14.03.2014. 01:26 0Vilo moja! Ma ti si PRElijepa ragazza!