Brend La Parfumerie Moderne nastao je iz sjećanja jednog dječaka koji potječe iz hotelijerske obitelji, a uspomene iz velebnih, neoklasičnih hotela prošlog stoljeća pretočene su u estetiku klasične francuske parfumerije. Stoga je riječ o brendu za kojeg se, s punim pravom, može reći da je tradicionalno francuski

la parfumerie moderne

Philippe Neirinck, kreativni um koji stoji iza ovog brenda, oživio je klasične formule na moderan i vrlo trendi način. Tako je nastao No Sport, parfem koji je proglašen najboljim niche parfemom u 2015. godini, po izboru parfumera i kritičara. La Parfumerie Moderne označava tradiciju, eleganciju i rafiniranost sirovih materijala, a kolekcija sadrži 4 mirisa: Cuir X, No Sport, Désarmant i Années Folles.

No Sport: Zeleni miris sijena, pokošene trave te svježeg zraka. No Sport je neobičan parfem jer je zelen, aromatičan i kompleksan. Obično su zeleni parfemi jednostavni i dosadni parfemoljupcima. No Sport krši pravilo zato sto se prometnuo u najlijepši zeleni parfem koji trenutno postoji. Počinje zelenkasto, a završava potpuno neočekivano – kompleksno, bogato, slatkasto i drvenasto. Inspiriran je vrtom hotela Picardie, najluskuznijim hotelom svoga doba.

Désarmant: Najdraži parfem Philippeu Neirincku. Ovo je miris koji ga je inspirirao dok je bio malen, kada se ušuljao u apartman indijske princeze. Pokušao je ponovno oživjeti formulu koja mu je ostala u sjećanju i zbog koje je pokrenuo parfemski brend. Lagan, cvjetni miris jorgovana, ljubičice, mimoze, ljiljana i vanilije.

Cuir X: Najklasičnija francuska koža koju možete zamisliti. Lijep, okrugao, dobre kompozicije. Vrlo elegantan, moze se usporediti s Chanel Antaeus, Egoiste parfemima. Miriše na kožu, amber, šafran, iris, vaniliju i tonku. Elegantan, suh, lijep i klasčan parfem.

Années Folles: Kao i novi Chanel Boy, Années Folles je fougère kreacija što znači da u sebi ima note sandalovine, mahovine i lavande. U prijevodu to znači „lude godine“ koje su označile dvadesete i tridesete u Parizu, kada su Hemingway, Fitzgerald, Delacroix i ostali umjetnici stvarali. Années Folles je jako konkretan parfem, pun, jak, dominantan i obavezno ga se mora probati na koži. Mijenja se s vremenom i pošto je piramida fougère, mijenja se tri puta. Ovaj parfem je za iskusne parfemoljupce.

Ekskluzivno u Martimexu!
Prodajna mjesta: Trg bana J. Jelačića 11, Vlaška 70b, Ilica 73 (Britanski trg)

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.