Nakon što su u proljeće 2017. godine Dežmanov prolaz i IZIPIZI store postali nezaobilazno mjesto svih koji vole jednostavan, inovativan i trendi dizajn, zagrebački IZIPIZI preselio se u prostor koji na adekvatniji način predstavlja brend koji je u vrlo kratkom vremenu postao jedan od najtraženijih u Hrvatskoj. Adresa ostaje ista, mijenja se samo broj, pa ćete tako svoj omiljeni model naočala moći pronaći u Dežmanovoj ulici, ali na broju 1
Jelena Veljača i Lena, Luna Valas
IZIPIZI naočale su lagane, fleksibilne, prikladne za sve dobne skupine i sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama, u što su se, posjetivši novi prostor u Dežmanovoj ulici 1, uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda Jelena Veljača, Judita Franković, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski i Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala novim neodoljivim IZIPIZI modelima.
Katarina Mamić
Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja. Projekt interijera novootvorene trgovine IZIPIZI u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.
Rita Rumora
"Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda IZIPIZI", govori Sunčica.
Tihana Harapin Zalepugin
IZIPIZI, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku. Važno je spomenuti i da je jedna od vrijednosti brenda održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude napavljeno od bio materijala.
Mia Matić
Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi jer se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto pa tako u IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu. Posebnost brenda je to što se uvijek nastavlja osmišljavati i inovirati, nudeći nove kolekcije i suradnje za sve generacije i svaki trenutak u životu.
Zora Bjelousov i Alan Fleck
Mara Bratoš
Judita Franković
Iva Šarić
beba
@14.04.2022. 11:14 0Lijepe:))))
Minimojka
@14.04.2022. 13:58 0precool su naocale
golub
@14.04.2022. 16:58 0Ptegenijalne, okviri su bas cool
Nikolina
@14.04.2022. 21:45 1Prekrasne Mara, Zora, Tihana i Judita.
Ostale neću komentirati, osim što moram naglasiti da kada vidim Veljaču da nešto reklamira ili je na nekom evantu, ne želim kupiti taj proizvod.. zato imam problem s npr Dermalogicom i Jane Irenedale kozmetikom.. (iako sam tu na kraju posustala jer stvarno imaju odlične kreme, serume i mineralne pudere pa sam pregrmila i činjenicu tko ih sve reklamira...)
Lady 12
@15.04.2022. 09:31 0Svidaju mi se
Famke
@19.04.2022. 10:38 1@Nikolina, slažem se potpuno s tobom u vezi Veljače:-)
Nikolina
@30.04.2022. 00:36 0@Famke :-)