Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama, i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti ono što ih izdvaja u masama
Veliki "comeback" na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske rastezljive Lei Lou haljine, koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.
Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie.
Modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove kolekcije.
Kolekcija, koja je već dostupna na web shopu branda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, prava je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.
beba
@13.04.2023. 11:22 0Odličnoooo!!!! Sasvim nešto...... POOOSEEEBNOOOO!!!!
Minimojka
@13.04.2023. 12:13 0jako lijepe