Nova kolekcija modnog brenda C&A, pod imenom "Pronalazak ljepote u kaosu", poručuje kako je svaki dan moguće učiniti modernim uz stilove spremne za nošenje. Četiri su teme, a ručno vezena capsule kolekcija iz partnerstva s Rangsutra, društveno odgovornom inicijativom iz Indije, prikazuje se ekskluzivno prvi put
C&A je lansirao kolekciju Proljeće/Ljeto 2024 "Pronalazak ljepote u kaosu". Kolekcija je u središtu Zagreba predstavljena medijskim partnerima, utjecajnoj i relevantnoj zajednici modnih stručnjaka te influencerima. Za kolekciju nazvanu "Pronalazak ljepote u kaosu" dizajneri u C&A razvili su kolekciju temeljenu na četiri glavna trenda.
"Nakon istraživanja nasljeđa i povijesti, stiglo je vrijeme da definiramo našu budućnost. Želimo graditi most prema naprijed s jasnim ciljem da osmislimo budućnost u kojoj svi možemo biti ono što jesmo istinski. Od čovjeka do čovjeka – jednostavno bolji zajedno! Pronaći ljepotu u svakodnevnom kaosu, nije li to ono što svi tražimo? Nastavljamo proizvoditi kvalitetnu, pristupačnu modu za sve. Činimo da naši kupci izgledaju, osjećaju se i čine dobro", izjavila je Renela Ružić, voditeljica komunikacija u C&A Hrvatska.
S "Novim ikonama" C&A ponovno otkriva klasike kao što je logomania capsule te pokazuje kontrast između elegantnih i ležernih stilova, muževnih i ženstvenih silueta zaokruženih osnovnim bojama poput crne, bijele i traper plave.
Most između urbanog života i prirode predstavlja "Sirovu jednostavnost". Sirove teksture, korisnost i radna odjeća u tamno maslinastozelenoj i svijetloj boji šartrez, kao i migracija na selo, mogu se pronaći u odabranim lookovima.
Kolekcija "Razmjena kultura" prikazuje baštinu, zanatske i folklorne vještine iz cijelog svijeta. Izgledi su ukrašeni grafičkim printevima i resicama.
Kolekcija "Maksimalna obilnost" sadrži stilove s cvjetnim i voćnim elementima, romantičnim plisséom i volanima. Proljeće je nadohvat ruke s intenzivnim bojama poput narančaste, maslinasto ružičaste i magente.
C&A podržava žene u Indiji
Jedan od naglasaka je da se C&A udružio s Rangsutrom, društvenim poduzećem u Indiji za ravnopravnost spolova. Zajedno s indijskim ženama, C&A je stvorio nevjerojatnu, autentičnu Capsule kolekciju. Ovi visokokvalitetni ručno izvezeni komadi po prvi su put prikazani na modnoj reviji i naći će se u odabranim trgovinama diljem Europe u travnju 2024. Time C&A naglašava svoju predanost pružanju podrške ženama i obrtnicima u njihovoj viziji pozitivnog utjecaja na indijske zajednice.
sassy
@02.02.2024. 10:41 1Baš ima krasanih komada-pogotovo zelena i plava haljina
beba
@02.02.2024. 10:42 0Lijepo:))))
Dankinja
@02.02.2024. 12:45 1Našla bi nešto što mi se svidja
Minimojka
@02.02.2024. 14:36 1jako zgodno
Lady 12
@05.02.2024. 13:18 0Svida mi se