Koliko puta se nađete u situaciji da stojite ispred ormara ili "u glavi" pokušavate složiti savršeni outfit? Vjerojatno bezbroj. Na sreću, postoje komadi koji su vječni, koji se prenose s generacije na generaciju... Upravo takvi klasici već pet godina izlaze iz radionice hrvatskog brenda DeLight

delight nova kampanja

Nova crno-bijela kampanja popularnog hrvatskog brenda DeLight svojevrsni je hommage odijelima radi kojih je ovaj brend stekao popularnost i povjerenje brojnih žena u Hrvatskoj, ali i izvan nje. Odijela ovog brenda nose mnoge poznate žene, čak i prve dame te predsjednice. Nosivi, bezvremenski, elegantni... Odjevni komadi brenda DeLight laskaju svakoj ženskoj figuri.

delight nova kampanja

"DeLight odijela su predstavnik 'tihog luksuza', termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji, a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji 'status' putem izuzetno kvalitetnih tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju). Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada te sam izuzetno ponosan na to, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici 'tihog luksuza' u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini", kaže Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda i dodaje kako modna kampanja nije slučajno crno-bijela, nego je ideja proizašla iz toga da se istakne bezvremenska ljepota kojom odišu odijela.

delight nova kampanja

U kampanji se nalaze i neki novi modeli poput odijela Bella - na jednoredno kopčanja s naglašenim strukom i predimenzioniranim bokovima; odijelo Oversize - predimenzionirani sako sa širokim nogavicama te odijelo Maxim - na jednoredno kopčanje s hlačama ravnog kroja. Tkanine od kojih su sašivena odijela u kolekciji su vuna, svila i kombinacija vune i svile. Boje koje prevladavaju su crna, denver plava, zelena, magenta i prljavo bijela. Također, pinstripes uzorak te grafička tkanja dio su proljetne kolekcije odijela.

delight nova kampanja

"Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo dolaze po novo i objašnjavaju mi osjećaje kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo dok ga nose. To su trenuci u kojima shvaćam da DeLight mora biti još kvalitetniji, a tkanine još trajnije i luksuznije", zaključuje Ivan Friščić.

delight nova kampanja

Uz kampanju, snimljen je i lookbook u kojem se nalaze svi komadi iz kampanje, haljine, kombinezoni i neka nova odijela, a bit će objavljen na službenoj web stranici i društvenim mrežama brenda.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.