U intimnoj i luksuznoj atmosferi Vile Werner u Zagrebu, poznati hrvatski brend Robert Sever prikazao je svoju novu kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Ovaj modni show donio je potpuno drugačiji koncept prikazivanja nove kolekcije, stvarajući posebno iskustvo za sve prisutne.
Za razliku od klasičnih runway prezentacija, ovaj show bio je inspiriran starim pariškim salonskim prikazivanjima s kraja prošlog stoljeća, gdje su posjetitelji mogli promatrati svaki detalj odjevnih komada. Sophistique kolekcija inspirirana je ikoničnom revijom Johna Galliana iz 1994. godine te je na pravi način oživjela duh visoke mode u intimnom okruženju Vile Werner, koja je poslužila kao idealna lokacije za ovakav tip revije.
Jedan od ključnih elemenata ovog modnog događaja bio je i olfaktivni doživljaj – posebnom parfemskom pratnjom u kojoj je svakom modelu stavljeno nekoliko kapi parfema iz selekcije Eveilleur, tako da su sve prostorije odisale bogatim i raskošnim mirisima kako bi cijela revija bila još luksuznija.
Sophistique kolekcija sastoji se od 45 lookova, dominantno ženskih, ali uz dodatak nekoliko muških modela koji upotpunjuju cjelokupnu viziju. Sever je pokazao svoju strast prema istraživanju različitih tkanina i tehnika, koristeći raskošne materijale poput brokata i žakarda dopremljenih iz Budimpešte. Kolekcija se ističe kombinacijom tradicionalnog krojenja i eklektičnih stilskih varijacija.
“Mnogi komadi referiraju se na neke od mojih dizajnerskih uzora, kao što su John Galliano, Dries van Noten te Christian Lacroix. Ovdje je prvi put prisutan vrlo evidentan moment mog klanjanja tim velikim umjetnicima, koji su me oblikovali kao dizajnera i doista sam kroz svoj rad želio pokazati koliko su utjecali na mene i moje stvaranje.”
Za Roberta Severa ova kolekcija obilježava plodonosno razdoblje stvaranja jer se, osim dizajniranju odjeće i fotografiji, posvetio režiranju čitavog događaja. Ovom revijom najavljuje i svoj prvi redateljski iskorak u glazbenom svijetu koji će svjetlo dana ugledati za tjedan dana kada lansira video spot kojega je radio za mladog pjevača TONIJA.
Ova posebna modna priča bila je moguća uz podršku sponzora i partnera: Eveilleur, PPD Global, Jane Iredale za makeup, Kuća četki & Prominent Hair za kosu, Prima, Villa Werner, Poche Paris, Story, Catering Kvatrić, Dj Omnious, Mađarski kulturni centar Zagreb te the Galerija agency.
iva990
@14.10.2024. 11:18 1elegancija kod žena top, ovo s muškim modelima je too much
sneki2
@14.10.2024. 11:58 0potpisujem Ivu
Dankinja
@14.10.2024. 12:48 0Ovo na drugoj slici mi se sviđa, ostalo neeee
lidac
@14.10.2024. 22:23 0Odlično, sve nosivo
Minimojka
@15.10.2024. 14:16 0predivno je sve