U srcu Zagreba, na adresi Palmotićeva 2, otvoren je Lykke showroom, jedinstveni prostorni koncept koji pomiče granice tradicionalne kupovine nakita i otvara vrata doživljaju u kojem uspomene, emocije i dizajn postaju jedno.

lykke showroom palmoticeva 2

Lykke je hrvatski brend nakita s pričom, prepoznatljiv po personaliziranim medaljonima i simbolici koju svaki komad nosi. Od samih početaka, ideja brenda bila je jednostavna: ponuditi dar koji ima značenje i trajanje. S godinama i stotinama ispričanih osobnih priča kroz nakit, postalo je jasno: Lykke ne treba još jedan izlog, Lykke treba dom.

Upravo iz te spoznaje rođena je ideja o prostoru koji nije samo mjesto prodaje, već mjesto doživljaja, kutak s dušom, gdje se kupac ne poziva samo da bira, već da sudjeluje, uči i osjeća – rekli su nam osnivači brenda Darija i Krešimir Petrić.

lykke showroom palmoticeva 2

Darija i Krešimir Petrić

Poseban fokus stavljen je na mirisni nakit, jedinstven u regiji, koji objedinjuje dizajn i osjetilni doživljaj, a svaki medaljon predstavljen je kroz vlastitu priču od inspiracije do emocije koju prenosi.

S novim prostorom, Lykke ne mijenja samo adresu, već donosi novu razinu iskustva u kojem će svaki kupac osjetiti toplinu doma i dobrodošlice te dobiti premium iskustvo biranja idealnog komada nakita za sebe. Personalizirani pristup svakom kupcu, kao i mogućnost stvaranja vlastitih kombinacija koje priču čine osobnom kroz savjetovanje i malu edukaciju o povijesti nakita, omogućit će kupcu da doživi jednu novu razinu kupnje.

Dizajn showrooma osmislila je Azra Salkanović, dizajnerica interijera. „Klijent je imao želju da Lykke showroom bude osmišljen kao spoj male muzejske izložbe o povijesti mirisnog nakita, edukativnog dijela o simbolima i značenju nakita te emocionalnog prostora u kojem se uspomene pretaču u naslijeđe.

Vođena tim smjernicama inspiraciju sam pronašla u samim medaljonima, zaobljenim, taktilnim predmetima koji čuvaju mirise i uspomene. Elegantna arhitektura starogradskog stana omogućila nam je da pričamo o bezvremenosti i unutarnjoj ljepoti na jedan poseban i drugačiji način.

lykke showroom palmoticeva 2

Svijetle tonove magnolije koristila sam kao vizualnu tišinu na kojoj proizvod i emocija mogu zasjati, a svaki detalj, od lukova do 3D reljefa nosi nježnu simboliku. Iako je proces bio izazovan, kad dizajn vodi srce, rezultat ne može biti ništa drugo nego prostor u kojem se ostaje duže nego što se mora“- zaključila je Azra Salkanović.

Posebnu atmosferu Lykke showrooma upotpunjuje umjetnički rad Antonije Veljačić, samostalne umjetnice i animatorice iz Rijeke, koja je osmislila i izvela 3D cvjetni zid tehnikom akrilnih boja, inspiriran mirisnim medaljonima.

Vođena idejom da se osjet mirisa pretoči u prostor, Antonija je stvorila zid iz kojeg nježno izranja poljsko cvijeće, pretvarajući prostor u tiho, romantično okruženje za priče koje nakit nosi. Cvjetna kulisa zamišljena je kao livada koja je nakratko zastala u vremenu, obgrlila prostor i pustila emociji da prodiše.

„Odabrala sam jednostavno, samoniklo cvijeće, trputac, mak i aromatično bilje koje djeluje nenametljivo, prirodno i gotovo neprimjetno romantično. Kao da je oduvijek bilo tu, a sami proces stvaranja trajao je više od mjesec dana” ističe umjetnica.

lykke showroom palmoticeva 2

Vizualni dojam dodatno pojačava prostorni miris ambera, stvarajući poveznicu između nakita koji čuva mirise i prostora koji ih evocira čime je showroom postao ne samo mjesto kupovine, već osjetilni i emotivni doživljaj.

U Lykke showroomu nema razdvajanja između umjetnosti, prirode i ljudi. Sve što ovdje osjetite kroz miris, teksturu, zvuk ili dodir, pažljivo je oblikovano da vas podsjeti: Ljepota je uvijek tu. Samo je treba prepoznati.

Više o Lykke nakitu možete saznati na www.lykke.hr ili na prodajnim mjestima na adresi Palmotićeva 2 i City Center One East (etaža -1).

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.