Ekipa najpoznatijeg hrvatskog modnog koncepta malo je preširoko shvatila pojmove „inspiracija" i „hommage" pa je njihova nova vizualna kampanja za DOVE Fashion.hr proljeće-ljeto 2011 čisti copy-paste stare Givenchyjeve kampanje za jesen-zimu 2009/2010
Novi vizual Fashion.hr-a čisti je copy-paste Givenchyjeve kampanje za jesen-zimu 2009/2010. Vampirsko-vanzemaljski izgled - mladi model Nikolina Jurković pretvorena je u Adrianu Limu (fotografija dolje) - ista boja kose, isti razdjeljak, isti izreckani vrhovi kose, iste „nevidljive obrve", iste nijanse ruža, isti opaki pogled, iste bjelokosne nijanse odjeće... Sve isto, isto, isto
Na tradicionalnom druženju novinara s modnim dizajnerima, koje Fashion.hr upriliči uoči svakog svog modnog eventa, predstavljena je u zagrebačkom launge baru People's nova vizualna kampanja za DOVE Fashion.hr proljeće-ljeto 2011, tj. za revije koje će se od 16. do 18. rujna održavati u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti i na kojima će svoje nove kreacije za sljedeću toplu sezonu prikazati etablirani dizajneri: Robert Sever, Ivica Klarić, Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz dvojca eNVy room, Ivica Skoko, Branka Donassy, Ana Maria Ricov, Martina Vrdoljak Ranilović i Nataša Mihaljčišin iz dvojca I-GLE, Aleksandra Dojčinović te mladi dizajneri Damjan Jacić, Ivan Alduk i Martina Felja.
Vizualna kampanja ove je godine neodoljivo podsjetila na kampanju velikog branda Givenchy sa slavnom manekenkom Adrianom Limom, za sezonu jesen-zima 2009/2010. Podudara se kompletna estetika - od ideje, boja, šminke, izraza lica te „u razdjeljak te ljubim" frizurice... Čak je i čitava kompozicija fotografije vrlo slična. Givenchyjevu kampanju su snimili velikani modne fotografije, autorski dvojac Mert Alas i Marcus Piggott, a ekipa Fashion.hr-a očito je njima toliko opčinjena da se nije dala nimalo smesti u „prekopiravanju". Nažalost, ne možemo govoriti niti o nekoj reinterpretaciji i hommageu, već o čistoj kopiji. Jako razočaravajuće.
Adriana Lima na fotografiji Merta Alasa i Marcusa Piggotta - Givenchyjeva zimska kampanja 2009/2010 poslužila je kao „više od inspiracije" modnim „znalcima" iz Fashion.hr-a. Zna li njihov partner DOVE da svoje ime daje elegantnom „plagijatu"?
Minimojka
@03.09.2010. 11:27 0gle fakat, strašno, pa mogu ih tužit
Pticica
@03.09.2010. 11:30 0A jadni, nisu mogli nista svoje smislit, najgore je kaj ce mnogi to popusit ko original jer nemaju pojma
valen-cia
@03.09.2010. 17:43 0to je znak da se tim poslom ne može baviti netko tko nema ideje,mašte,smisla za to..stvarno jadno..
katarinaX
@03.09.2010. 20:32 0danas sam vidjela to na jumbo plakatu u zg i pomislila kako nikad u životu nisam vidjela ružniji i više zastrašujući plakat! izgleda kao Smrt iz filma Pasija (sa kosom)!!
Daniela123
@05.09.2010. 13:55 0katastrofalne su obe dvije slike...ako je ovo umjetnost...
Famke
@05.09.2010. 16:13 0Da, ovo je neka estetika mrtvačkog ... I još kopija. Dobro je da se našao netko tko je to prokužito i konstruktivno iskritizirao.
beba
@05.09.2010. 22:08 0Grooozaaan "uradak"... mrtvački, vampirski i nimalo ne odgovara jednoj proljetnoj kampanji:((( Pa gdje im je isnpiracija i kreativnost (ako se već takvima tretiraju u društvu...)?!
Pticica
@05.09.2010. 23:32 0Ruzan original, ruzna kopija... Ne znam tko u tome vidi bilo sto privlacno i zanimljivo. Meni je to zastrasujuce
chaxy
@06.09.2010. 08:31 0original još i dobro izgleda i to isključivo zbog vanzemaljsko lijepog lica A. Lime, ali ova naša prosječna ljepotica Nikolina izgleda grozno. valjda rade takve kampanje da se odvrate pogledi sa lijepih lica na ono što treba gledati- na lijepu odjeću. :D
mišek
@06.09.2010. 14:33 0ko radi make up?
beba
@06.09.2010. 21:36 0Da d, chaxy, dobro si primijetila...original još i dobro izgleda, ali ova kopija je stvarno grozna...
SLAVE
@10.09.2010. 21:03 0ah, da da, naši maštoviti i kretivni hrvatski dizajneri...pih..katastrofa