Modni brand Brioni već je desetljećima jedna od glavnih asocijacija na luksuz i profinjenu modnu klasiku. Nakon niza elitnih svjetskih trgovina, te one zagrebačke, nova je Brioni trgovina otvorena u Dubrovniku. Divan dašak elegancije za vruće ljetne dane na Jadranu

trgovina brioni u excelsior hotelu, dubrovnikNova trgovina Brioni otvorena je u Dubrovniku, unutar prestižnog hotela Excelsior, sagrađenog 1907. u starom gradu, koji je bio domaćin osobama poput kraljice Elizabete II, Margaret Thatcher, Rogera Moora, Elizabeth Taylor i Richarda Burtona - imenima neizbježno povezanim s otočjem Brijuni i legendarnim butikom Brioni iz Rima.

"Prvi put kada je Brioni prešao Jadran bilo je 1971. za modnu reviju u Zagrebu te u Trogiru", prisjeća se predsjednik uprave tvrtke Brioni, Andrea Perrone, i dodaje: "To je dokazalo koliko je tvrtka uvijek bila pionir u modnom svijetu. Rast u ovom dijelu Europe trenutno je vrlo zanimljiva perspektiva za brand Brioni, pogotovo zbog toga što je naše ime duboko vezano za ovaj dio svijeta: otočje Brijuni (Brioni) bili su jedan od najekskluzivnijih odmarališta u prvoj polovici dvadesetog stoljeća i razlog zašto smo se prozvali Brioni. Sada smo izabrali Excelsior, kao šarmantan i eksluzivan resort koji ima zavodljivost Rivijere kakva je bila početkom dvadesetog stoljeća, baš kao i druga mjesta u kojima imamo butike poput Portofina, Caprija i Cannesa."

Otvorenje u Dubrovniku uslijedilo je nakon nedavnih u Cannesu, New Delhiju i Mumbaiju u Indiji, Kuala Lumpuru (Malezija), Petrogradu, Kijevu i Ekaterinburgu u Rusiji, Dubaiju (UAE), Bakuu (Azerbejdžan), Almatyu (Kazakhstan), Beirutu (Libanon) te Zagrebu u Hrvatskoj. Tijekom godine zakazana su otvorenja u Šangaju, Luganu i Barceloni.

Brioni je osnovan u Rimu 1945. i odmah je razvio snažnu međunarodnu privlačnost. Tvrtku danas vodi Andrea Perrone, predsjednik uprave i unuk jednog od osnivača. Grupacija posjeduje 60 butika širom svijeta, spremnih zadovoljiti potrebe najsofisticiranijih klijenata, kao i 700 veleprodajnih outleta. 2007. Brioni su proglašeni najprestižnijom muškom modnom markom u Sjedinjenim američkim državama prema neovisnom istraživanju koje je proveo Luxury Institute iz New Yorka, te nastavlja garantirati izvrsnost krojenja koja nositelja čini jedinstvenim.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.