Kampanja Monumenta zamišljena je kao suprotstavljanje muške i ženske energije: muškarca kao dominantne uloge u našem patrijarhalnom društvu i žene koja je delikatna i krhka na prvu, ali snažna, kompleksna i slojevita te zapravo dominantna i jaka

sovilj monument

Kolekcija predstavljena u zagrebačkom hotelu Esplanade dobila je svoj vizualni identitet. Kroz Monument dizajner Nenad Sovilj priča intimnu priču o svom gradu i bavi se vlastitim unutarnjim suprostavljanjima koja su nam svima zajednička, a u konačnici čine ljudski karakter. Tako suprostavlja zlato koje predstavlja sunce i srebro koje predstavlja mjesec, nudi savršenu simetriju i geometriju kao odgovor na kaos, spiritualnost kao kontrast egu i u konačnici muškarca i ženu koje vidimo na fotografijama. Suprotstavljanje muške i ženske energije u kampanji je najsnažniji primjer kontrasta i suprotnosti kojima se Nenad bavi u novoj kolekciji. 

sovilj monument

Glavnu ulogu na fotografijama ima Julija Nydal, jedna od naših najpoznatijih i najuspješnijih manekenki. Julija je posebno za ovu prigodu doletjela iz New Yorka gdje trenutno živi i radi te se u potpunosti odrekla honorara u ime zaklade ENDALZ koja se bavi potporom oboljelima i istraživanjem Alzheimerove bolesti.

sovilj monument

To je tek drugi put nakon Ivone Bevande da u kampanji nije samo nakit već i "Sovilj žena".

“Posebno sam ponosan na to što je Julija pristala snimiti kampanju za Monument. Ona je jedna od najljepših žena koju poznajem, dugogodišnji smo prijatelji i stalno smo nešto planirali raditi zajedno, međutim nije bilo lako uskladiti rasporede jer živimo na različitim kontinentima. Jako je poštujem i volim i drago mi je da je dio mog Monumenta", rekao je Sovilj. 

sovilj monument

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.