Što se tiče sve vjernije i brojnije Kånken sljedbe u Hrvatskoj, sezona FW 19 počela je na najbolji mogući način: najpoznatija polarna lisica na svijetu dostojan dom je pronašla u ShoeBeDou, jednom od vodećih maloprodajnih lanaca urbane odjeće i obuće u Hrvatskoj

kanken shoebedo

Čuveni švedski outdoor brend Fjällräven nastao je 1960. godine s jednim ciljem: vratiti ljude prirodi. Njegov osnivač Åke Nordin još kao dječak je shvatio da ne postoji loše vrijeme, samo loša oprema. Uostalom tko ne bi volio šetati po jesenskoj kiši, prepustiti se njezinom umirujućem rominjanju i vlastitim mislima znajući pritom da mu cipele, jakna ili ruksak neće promočiti? Mnogi od nas skloni smo tražiti alibije za ignoriranje zova prirode u lošim vremenskim uvjetima, udaljenosti šuma, parkova i planinarskih staza. Upravo taj problem je u fokusu Fjällräven kolekcije - kako smanjiti jaz koji dijeli prekaljene pustolove i trekere od komotnih gradskih šminkera?

kanken shoebedo

Koliko god mislili da se razlikujemo jedni od drugih po pitanju glazbe koju slušamo, odjeće koju nosimo i hobija kojim se bavimo, dvije stvari su nam sigurno zajedničke: prva je da priroda ništa ne zna o tim pomalo smiješnim podjelama, ne diskriminira i svakoga prihvaća. Druga je da boravak u prirodi jednako blagotvorno utječe na psihofizičko zdravlje svih nas. Anuliranje negativnih posljedica stresa, poboljšana koncentracija, kratkoročno pamćenje i kreativnost, jači imunitet i samopouzdanje: dokazano je da navedene benefite možemo osjetiti nakon 20 minuta boravka u prirodi. Priroda čeka vas, a što vi čekate?

kanken shoebedo

Upravo Kånkenova moć da pomiruje razlike učinila ga najvoljenijim svjetskim ruksakom. Šminkeri i alternativci, poslovni ljudi i osnovnoškolci, studenti i umirovljenici vjerni su članovi Kånken kluba obožavatelja diljem svijeta. Funkcionalnost, izdržljivost i bezvremenski dizajn koji krase Kånken zadovoljavaju naše potrebe u gradskoj vrevi i u onim trenucima kada od nje uspješno pobjegnemo.

kanken shoebedo

Skromni ruksak koji je nastao kako bi švedskim školarcima olakšao teret obrazovanja osvojio je svijet i pokazao da za uspjeh nije neophodno praćenje trendova i odustajanje od vlastitih načela radi kratkotrajnog profita. Vječni mladić proslavio je 40. rođendan bez naznake krize srednjih godina i pun entuzijazma čeka buduće izazove.

kanken shoebedo

A što se tiče sve vjernije i brojnije Kånken sljedbe u Hrvatskoj, sezona FW 19 počela je na najbolji mogući način: najpoznatija polarna lisica na svijetu dostojan dom je pronašla u  ShoeBeDou, jednom od vodećih maloprodajnih lanaca urbane odjeće i obuće u Hrvatskoj. Partnerstvo na koje su obje strane jako ponosne i od kojeg mnogo očekuju proslavljeno je druženjem u prostorijama ShoeBeDoa u zagrebačkoj Gajevoj ulici.

kanken shoebedo

Strogi centar Zagreba pokazao se kao idealan dom za najprodavaniji svjetski ruksak, a dodatni urbani štih cijeloj priča dala je suradnja Fjällrävena i talentirane umjetnice Klare Rusan Klarxy, koja je oslikavala ruksake Re-Kånken, u potpunosti izrađene od recikliranog materijala, točnije 11 plastičnih boca. Dobar je to način da se pokažu vrijednosti na kojima je izgrađen Fjällräven: briga za okoliš i održivost u kombinaciji s talentom i kreativnošću.

kanken shoebedo

kanken shoebedo

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.