Hrvatski brend aromatičnih začina i dehidriranog voća Botanica i ovog ljeta nudi osvježenje! Osim što njihove mirisne dehidrirane limete, bobice borovice i pupoljci ružičaste perzijske ruže krase koktele i omiljeni ljetni napitak - gin tonic, napredno razmišljanje pokazali su i kad je u pitanju ambalaža u kojem se ti isti začini nalaze. Predstavljena je nova, ekološki prihvatljiva ambalaža koja krije prirodne sastojke, a Botanica je ljubav prema prirodi pokazala i izbacivanjem plastike iz poslovanja

botanical zacini

Iako smo se već pomirili s činjenicom da će ova ljetna sezona biti nesvakidašnja, od nekih hedonističkih sitnica koje čine život ipak nećemo odustati. Sve u svemu, ljeto će biti neobično, ali će elementi zbog kojeg ga pamtimo i volimo biti tu - morsku obalu napunit će hrvatski turisti, temperature će biti visoke, spas ćemo tražiti u hladu, a zabava neće biti otkazana. More i kokteli pružat će prijeko potrebno osvježenje, baš kao što hrvatskom tržištu, i u ovim teškim trenucima, osvježenje daju pozitivne poduzetničke priče. Jedna od njih je i ona o brendu Botanica, koje je svoj renome već osigurao među poznavateljima kvalitetnih pića - pogotovo gina - te barmenima, što ne znači da se i oni koji samo žele uživati u čaši savršeno ohlađenog gin tonica ne mogu osjećati poput profesionalca, i na šanku u vlastitom domu, balkonu, terasi... Jednostavno, osvježavajuće piće, koje zaista simbolizira ljeto u čaši, svoj je idealan spoj pronašao u dehidriranom voću i aromatičnim začinima, proizvodima iz asortimana brenda Botanica, koji je 2016. nastao u Zagrebu.

botanical zacini

Ivan Knežević i Mario Piteša začetnici su koncepta, koji su, ubrzo nakon rasta popularnosti gin tonica u Hrvatskoj, otkrili kako dobar koktel ne čine samo dva tekuća sastojka visoke kvalitete, već i dodatne arome koje se postižu dodavanjem nekoliko kriški sušenih naranča, limete ili limuna te cvjetova hibiskusa i perzijske ruže. A ovi prirodni sastojci, osim toga, pridonose i atraktivnosti pića. Čim su shvatili da su otkrili savršen recept nije bilo druge nego baciti se u proizvodnju dodataka u obliku obrađenog voća, povrća i začinskog bilja.

botanical zacini

"Prvenstveno smo počeli tražiti začine za svoj posao i bar, nakon toga, kako smo primijetili da je publika u baru zainteresirana, a drugi ugostitelji su nam se počeli javljati, krenuli smo s laganim uvozom, potpuno neplanski. U to doba sve smo više i više otkrivali mogućnosti koje nam donose kvalitetni sastojci za miksologiju, a posebno gin tonic", kaže Piteša.

botanical zacini

Uskoro su istu stvar prepoznali i profesionalci, ali i sve više amaterskih koktel majstora koji traže ukusne začine i dehidrate te se interesiraju slažu li se međusobno i pristaju li uz gin po njihovom izboru. Baš zbog toga se u posljednje vrijeme sve više pozornosti posvećuje i maloprodaji, ne samo barmenima, kao i online shopu, koji krije i edukativnu notu za one koji žele biti sami svoji majstori.

botanical zacini

"Vrlo brzo smo počeli samostalno proizvoditi dehidrirano voće jer je bilo teško naći visokokvalitetne dehidrate koji su nam trebali. Kod dehidrata je stvar, naime, da kada je kvalitetno osušen, proizvod ostaje aromatičan, mirisan i zadržava boju, a osim toga mora biti savršeno osušen da kasnije ne bi došlo do kvarenja" otkriva Knežević.

botanical zacini
S povećanjem interesa, naravno, ide i povećanje obujma posla, što je Kneževića i Pitešu nagnalo da prošire svoju proizvodnju i obradu voća i začinskog bilja. Danas se tako Botanica začini mogu pronaći na 10 europskih lokacija. No, tu apetiti suosnivača brenda ne staju - ideja je napraviti veliki proizvodni pogon, a već se za iduću godinu priprema začinsko bilje, đumbir, čili i ostali dodaci koji će u potpunosti biti pod kontrolom brenda i 100 posto njihov proizvod. S obzirom na visoke standarde i očekivanja koje su postavili u startu, jasno je da nekome prepustiti kvalitetno voće koje nabavljaju u Španjolskoj, Argentini, Maroku ili Italiji nije opcija, posebno zbog osjetljivosti dehidrata koji se, ako se pravilno ne procesuiraju, mogu pokvariti.

botanical zacini

Mjesta za greške nema, pa je u tu svrhu osmišljena i sasvim nova ambalaža koja je eco-friendly, ali još zanimljivije od toga, napravljena tako da prilikom zatvaranja istiskuje zrak i tako čuva svježinu i kvalitetu ružičastih i žutih pupoljaka perzijske ruže, cvijeta hibiskusa, sušene naranče, limuna, limete, grejpa i cikle, zvjezdastog anisa, štapića cimeta, crvenog papra te kokosa, skrivenih unutar kartonskog valjka. 

botanical zacini

Putem društvenih mreža, službene stranice, kao i u sklopu bara A most unusual gin garden, trude se kreiranje koktela učiniti bliskim (a i zabavnim) i onima koji se time ne bave, a tu im u pomoć priskače i Enes Đapo, ambasador brenda Botanica i partner projekta. Mix & match je dio stvaranja koktela na kojem se svi najčešće "poskliznu", baš je zato bitno ne samo proučiti što se od sastojaka nalazi u ginu, već i kako će tim okusima komplimentirati Botanica začini i dehidrati.

botanical zacini

Uz informacije koje možete pronaći na stranici http://www.botanica.hr, kao i na društvenim mrežama Facebook i Instagram, s lakoćom ćete navigirati kroz svijet osvježavajućih, aromatičnih i punih okusa koji će vaš gin tonic koktel odvesti na jednu sasvim novu razinu. I ljeto i službeno može početi...

botanical zacini

Proizvodi iz asortimana nisu namijenjeni samo za konzumaciju uz pića - mogu se koristiti i u izradi (i dekoraciji) deserata - ali većina će, pogotovo u ljetno doba, ipak odabrati osvježavajući sušeni grejp ili pokoju bobicu gorko-slatkog junipera vidjeti u čaši. A kako bi vam omogućili maksimalno uživanje, iz brenda Botanica složili su tri recepta za ljetne koktele koji će zadovoljiti svačiji ukus. 

botanical zacini

botanical zacini

botanical zacini

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.