Provjerite tko na poklon dobiva kultne mirise s Armanijevim potpisom - ženski  Acqua di Gioia ili muški Acqua di Giò! Usto, poduprite akciju „Acqua for Life" koju su pokrenuli Giorgio Armani i organizacija Green Cross International s ciljem senzibiliziranja javnosti za sve veći problem nedostatka pitke vode

acqua dio gioia, acqia di gio

Tri čitateljice i dva čitatelja koji na poklon dobivaju kultne Armanijeve mirise - ženski Acqua di Gioia tj. muški Acqua di Giò - su:

IVAN KATAVIć, NAšICE

ANICA HRANJEC, DONJI KRALJEVEC

JOSIPA PAVIčIć, ZAGREB

MONIKA IVANDIć, TRPANJ

DOMAGOJ ILIJA CEROVAC, ZAGREB

Usto, Armanijevi mirisi Acqua di Giò i Acqua di Gioia nalaze se u središtu inovativne mreže podrške i solidarnosti koja se u velikoj mjeri oslanja na prednosti Interneta. Mreža je nastala kako bi se kroz kampanju "Acqua for Life" stanovnicima različitih područja bez pristupa pitkoj vodi, prvenstveno djeci, osiguralo 40 milijuna litara pitke vode.

Naime, od 1. ožujka 2011., Giorgio Armani se zajedno s organizacijom Green Cross International aktivno uključio u promicanje pristupa pitkoj vodi, nastojeći senzibilizirati ljude o ovom problemu. Također je drugu godinu za redom podržao UNICEF-ov projekt Tap Water u Sjedinjenim Državama. "Voda je vrlo jednostavna riječ. No, kao i sve takve riječi, ima duboko značenje. Tamo gdje ima vode, ima i života, energije, blagostanja, opuštenih susreta s prirodom, iznimnog osjećaja svježine.", ističe Giorgio Armani.

armani, acqua for life

Mislite globalno!

Kampanjom "Acqua for Life" želi se osigurati nekoliko desetaka milijuna litara pitke vode stanovnicima područja bez pristupa pitkoj vodi. 900 milijuna ljudi još uvijek nema pristup čistoj i zdravoj vodi koju može sigurno koristiti za najosnovnije svakodnevne potrebe: piće, hranu, minimalne higijenske uvjete i održavanje zdravlja. Cilj kampanje je primjereno odgovoriti ovogodišnjem izazovu: osigurati  najmanje 40 milijuna pitke vode ljudima kojima je to potrebno.

Kako se angažirati?

Giorgio Armani osmislio je način na koji će njegova dva  najpoznatija parfema, Acqua di Giò i Acqua di Gioia, doprinijeti cilju kampanje"Acqua for Life". Od 1. ožujka 2011. dio zarade od svake prodane bočice donirat će se u obliku 100 litara pitke vode djeci i zajednicama u kojima žive, na godišnjoj razini. Na vanjskom dijelu pakiranja nalazi se osobni kod, pomoću kojeg će kupci moći sudjelovati i putem interneta.

Facebook: Već se sada možete svojim lajkom dati podršku akciji „Acqua for Life", pute Facebooka: www.facebook.com/acquaforlife. Aplikacija www.facebook.com/acquaforlife svim sudionicima omogućuje kreiranje vlastite grupe, slanje promotivnih materijala i slanje poziva prijateljima da se pridruže pokretu. Na taj način svi sudjeluju u promicanju i širenju poruke.

Twitter: Pokretanje kampanje "Acqua for Life" na Twitteru počelo je 1. ožujka, dok će se najintenzivniji dio odvijati 22. ožujka, na Svjetski dan voda. UN je pokrenuo obilježavanje Svjetskog dana voda nakon konferencije u Rio de Janeiru 1992. godine, s ciljem podizanja globalne svijesti o nestašici vodnih resursa i povezanim problemima.

Svaki će kupac kupovinom bočice parfema Acqua di Giò ili Acqua di Gioia dobiti priliku udvostručiti svoju donaciju od 100 litara pitke vode. Korištenjem jedinstvenog koda označenog na pakiranju kupac će se moći učlaniti ili osnovati vlastitu grupu za podršku ovoj akciji.

Web stranica: Internet stranica www.acquaforlifechallenge.org sadrži informacije o kampanji i postignutim rezultatima, kao i informacije o pitanju pristupa pitkoj vodi u svijetu. Sadržaj stranice bit će posvećen i konkretnim aktivnostima - bušenju bunara, izgradnji sustava za prikupljanje kišnice i osnaživanju resursa. Navedeno najbolje ocrtava globalne izazove međunarodne kampanje solidarnosti "Acqua for Life".

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.