Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju Izipizi Studio kolekciju koja također slavi održivost i prirodu

izipizi studio slim collection

Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim, kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj. U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima, konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost.  Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, #D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.

izipizi studio slim collection

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio Izipizi krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice Izipizi Studio Slim kolekcije pripala je influenserici Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i Youtube kanala – Sun & Moon – Garden dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.

izipizi studio slim collection

Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji Izipizi Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, u povodu desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku tri godine prilagodbom načina transporta robe te promišljanjem o novim načinima trgovine.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.