IZAKOVA, suvremeni hrvatski brend ženske odjeće, predstavlja svoju najnoviju kolekciju The Herbarium, za sezonu jesen/zima 2025. Kolekcija je inspirirana metaforom herbarija, mjesta na kojem se nježni biljni otisci trajno čuvaju, odražavajući snagu i trajnost prirode. Ova titrasta priča o njegovanju i očuvanju odraz je posvećenosti brenda stvaranju odjevnih predmeta koji se s ljubavlju i vještinom čuvaju, nasljeđuju i nose dugo.
Kao što u herbariju bilježe biljni otisci vremena, IZAKOVA bilježi taktilne siluete, ručne tehnike i emotivnu nosivost, bez trčanja za trendovima, ali s jasnim stilskim stavom. U zbirci dominiraju skulpturalni krojevi, prirodni materijali i posvećenost detaljima koji stvaraju osjećaj trajne vrijednosti i vječne elegancije. Vizualna naracija snimljena je u prirodnom okruženju: skulpturalni krojevi uranjaju u paprat i visoku travu, dok crna baršunasta forma odskače od zelenog krajolika; sepija tonovi prizivaju mir arhiva i sjećanja. Atmosfera je tiha, snažna, ali i vrlo nosiva, poput garderobe kojoj se uvijek želimo vraćati i koja nam govori priče o prošlosti i budućnosti.
Siluete unutar kolekcije ovaj put predstavlja lice kampanje Izabel, osnivačica i CEO brenda, koja je prvi put glavno lice kampanje. Njezin osobni angažman ističe važnost samog koncepta i pristupa razvoju brenda, dok kampanja odražava njezinu strast prema stvaranju komada koji ne nose samo stil i ljepotu, već i dušu i trajnu vrijednost. Inspiraciju crpe iz kulturnih ikona i modne povijesti, fokusirajući se na teksture, materijale i priče koje su oblikovale žensku odjeću kroz epohe, reinterpretirane kroz moderan, taktilan objektiv. Materijali su birani s posebnim naglaskom na održivost i taktilnost: kompaktni baršun, indigo trapera, mješavine vune, reciklirani chiffoni te održive izvedbe kože.
Dizajnerski rukopis
Kolekcija reinterpretira motive iz modne povijesti, definirana ramena, struk i duge suknje koje prate korak, kroz današnju praktičnu estetiku. Ručni akcenti i suptilni detalji ostavljaju “otiske” vremena: komade kojima se mogu popravljati, čuvati i prenijeti generacijama. Izabel, CEO i osnivačica IZAKOVE, kaže: „Ovo je moj osobni herbarij, zapisi o tome zašto stvaram i što želim sačuvati: vještinu, smisao i trajnost. Ne radimo odjeću za jednu fotografiju, nego za nečiji život.“
Nova kolekcija dostupna je na www.izakova.com.
Creative Direction: Ante Begić, Anamaria Cvitković
Fashion Design: Natalie Jurjević, Antea Zimaj
Production: Elena Tikvić
Face of campaign: CEO, Izabel Kovačić
Photographer: Veljko Lalović
Photo Assistant: Matija Vasović
MUA: Sonja Kvesić
Hair: Teuta Mesaroš
Kamen
@08.10.2025. 11:22 0Predivno