Koliko ''uboda '' na prstima treba da se otpleše jedan ples, koliko uboda iglom treba da se napravi jedna kreacija? Vjerojatno ni balerina, ni dizajnerica nikad to nisu brojale, one su samo željele svoje osjećaje i promišljanja o svijetu oko sebe iskazati plesom i kreacijom
Tako je i u najnovijoj kampanji Etne Maar za proljeće ljeto 2017. balerina zagrebačkog baletnog ansambla HNK-a Lucija Radić (dobitnica nagrade Ana Roja) kroz svoje baletne pokrete dočarala ljetnu kolekciju Etne Maar, i time pokazala da je odjeća dizajnerice Andrijane Subotić Pjajčik prilagodljiva svakoj prilici, nesputana, a istovremeno snažno pokazuje karakter samosvjesne žene koja se ne skriva iza svojih emocija.
Kolekciju čine pamučne haljine, lanene tunike i hlače, prozračna pletiva, mantili i jakne u bijeloj i crnoj boji, nezaobilaznoj crvenoj, te neobičnoj plavoj i bež. Sve se može međusobno kombinirati čime se stvaraju slojeviti stylinzi prikladni za sezonu koja dolazi. Napravite jedan ''pointe '' (dignite se na prste ), pogledajte oko sebe i hrabrim piqueom započnite ovosezonski ples u jednoj od kreacija Etne Maar.
Baletne pokrete spretno je ulovila u svom objektivu Vladimira Spindler, a grafički obradila Senja Vild.
Šminka: Kristina Atletić
beba
@03.03.2017. 18:14 1Zgodno, maštovito:)))
Nikolina
@04.03.2017. 15:33 1Lijep editorijal, a Vladimira Spindler je vrhunski obavila svoj posao.
sjenica
@04.03.2017. 22:13 1Jako lijepe kreacije i djeluju vrlo udobno.
nina55
@05.03.2017. 14:11 0prekrasne kreacije
Minimojka
@06.03.2017. 11:21 0lijepe slike, ali nista ne bih nosila
mija
@06.03.2017. 11:28 0Oduševljavaju me baletni pokreti... slike su zanimljive...
Gioia
@08.03.2017. 11:17 0Odličan koncept reklamni, a odjeća je moj đir, obožavam sve kaj visi, slojevito, dugo, široko, prelijepo je!!!!!