Nedavno predstavljena kolekcija La Violetera, kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana Fashion Week, dobila je novu kampanju u suradnji s NovAge Oriflameom

la violetera kampanja

Kolekcija brenda Loré La Violetera, inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima prve polovine 20. stoljeća, dobila je čarobnu kampanju snimljenu u Hrvatskom glazbenom zavodu. Autentična građevina s kraja 19. stoljeća pokazala se idealnom kulisom za vizualizaciju priče jednog od najgledanijih filmova 50-ih godina prošlog stoljeća.

la violetera kampanja

Sukladno inspiraciji dizajnerica Loreta Gudelj je birala boje, krojeve i materijale koji su obilježili film, a kampanja kroz objektiv dočarava pojedine scene kombinirajući različitu obradu fotografija.

la violetera kampanja

Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium vune, kašmira, viskoze, svile, taft svile i makrame čipke te dio ručno rađenih materijala na koje dizajnerica stavlja naglasak od prvih kolekcija.

la violetera kampanja

Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu i etičku proizvodnju te uključuju kapute, haljine, suknje, hlače, bluze, košulje i topove u različitim krojevima, a specifičnost ove kolekcije su i ručno izrađeni remeni u upotrijebljenim materijalima.

la violetera kampanja

Kolekciju su upotpunili modeli retro cipela UPcollection iz Mass Hrvatska te je styling upotpunjen rupcima koji ponavljaju kultnu prodavačicu ljubičica.

la violetera kampanja

Kolekciju možete potražiti na www.loretagudelj.com te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).

la violetera kampanja

la violetera kampanja

la violetera kampanja

la violetera kampanja

la violetera kampanja

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.