Na proljetnom brunchu BIPA je predstavila 14 brendova vlastite marke s kojima pokrivaju široke svakodnevne potrebe kupaca 

bipa vlastite robne marke nova ponuda

Austrijski drogerijski lanac BIPA Hrvatska, dio njemačke grupe REWE, predstavio je ukupno 14 brendova s više od 900 proizvoda za ljepotu, njegu i kućanstvo koji su ekskluzivno dostupni na policama BIPA poslovnica, s ciljem da kupcima omogući provjerene i kvalitetne proizvode po povoljnijim cijenama koji zadovoljavaju široke svakodnevne potrebe, od dekorativne kozmetike i proizvoda za njegu lica i tijela, pa sve do proizvoda za domaćinstvo, bebe i kućne ljubimce.

bipa vlastite robne marke nova ponuda

"Uvođenje BIPA vlastitih marki u svoj asortiman odgovor je na sve veće potrebe tržišta za proizvodima koji će omogućiti odličnu kvalitetu, ali istovremeno i uštedu. U BIPI se trudimo u svakom trenutku biti u koraku s potrebama naših kupaca, stoga pozorno osluškujemo njihove želje i trendove na tržištu da bi im omogućili proizvode koji pružaju odličan omjer cijene i kvalitete, baš kao što su naši proizvodi BIPA marke", istaknula je u svom pozdravnom govoru Tina Jurjević, izvršna direktorica BIPE Hrvatska. 

bipa vlastite robne marke nova ponuda

Brendovi koji su jučer predstavljeni, a bit će ekskluzivno dostupni u BIPA poslovnicama su Look by BIPA, Babywell, BI Care, BI Good, ZooRoyal, te BI Comfort, Clever, BI Home, BI Kids, BI Life, BI Styled, Billa Bio, Today i Vivess.

"Svi proizvodi nastali su u suradnji sa stručnjacima kako bi kupcima omogućili proizvode koji odgovaraju njihovim željama, potrebama i budžetu. Kreirani su prema najvećim standardima, učinkovitim formulama i praktičnim pakiranjima, posebice proizvodi za djecu koji su prošli temeljita dermatološka ispitivanja. Cilj nam je u idućih nekoliko godina značajno povećati udio proizvoda u naš asortiman i kontinuirano ga prilagođavati potrebama tržišta", dodao je Arthur Pichler, operativni direktor BIPE Hrvatska koji je zaslužan za dolazak privatnih marki na hrvatsko tržište.

bipa vlastite robne marke nova ponuda

"Kao što i sama glavna poruka kampanje "Okruži se onima na koje možeš računati" govori, želja nam je našim kupcima olakšati svakodnevnu rutinu. Kroz simpatičan prikaz jednog svakodnevnog dana u obitelji htjeli smo približiti naš glavni cilj, a to je da pratimo i slušamo potrebe naših kupaca kako bi u svakom trenutku mogli pronaći sve što im je potrebno u BIPI", dodala je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPE Hrvatska.

Od ožujka kupci mogu pronaći na policama BIPE preko 900 proizvoda BIPA marke, namijenjenih za sve uzraste i potrebe.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.