Sjećate li se kako je nekada seks s neznancima s interneta bio potpuno stran pojam? Na temelju ankete koju je proveo LELO, poznati brend luksuznih intimnih dodataka, danas je on postao uobičajen i ne izaziva zgražanje okoline

lelo anketa

LELO, kojeg i samog prati gotovo četvrt milijuna fanova na društvenim mrežama, proveo je anketu kako bi istražio utjecaj društvenih mreža na seksualni život. Više od 6500 ispitanika podijelilo je osobne podatke (anonimno) u jednoj od najsveobuhvatnijih studija na tu tematiku:

• Gotovo tri četvrtine ispitanika (72,5%, ili 4,710) smatra se aktivnim konzumentima društvenih mreža.
• Gotovo jedna trećina (31,7%) imala je spolni odnos s nekim koga je poznavao samo s društvenih mreža.
• Među onima koji su imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, dvije trećine (65,8%) odgovorilo je da je iskustvo bilo “sve čemu su se nadali”.
• Među onima koji nisu imali odnos s nekim koga su upoznali preko društvenih mreža, više od polovice (50,3%) odgovorilo je da bi.

lelo anketa

Suvišno je reći da pametni telefoni i društvene mreže utječu na način na koji komuniciramo. Ali, čini se da sve više ljudi koristi tehnologiju da se seksualno izrazi kroz fotografije, seksting i dating. Od 6500 ispitanika, 19,3% je na društvenim mrežama objavilo sliku koju su slikali tijekom spolnog odnosa. Njih 33,3% je koristilo društvene mreže za dogovaranje seksa, a 58,5% koristi seksting u svojoj seksualnoj interakciji. Na kraju, čak 22,4% ispitanika ima tajni račun na društvenim mrežama samo u svrhu seksa. 

lelo anketa

Ukratko, čini se,da su društvene mreže najučinkovitiji način da se s nekim "spetljamo", a za sve one koji su to već napravili, iskustvo je, generalno, pozitivno. A za one kojima veza između društvenih mreža i seksa izaziva nelagodu, ipak imamo dobre vijesti. Velikih 87.4% tvrdi da ne provjerava društvene mreže nakon seksa, i tvrdi da "im je zabranjen ulazak u spavaću sobu".

LELO Brand Manager, Stu Nugent, zaključio je: "Živimo u uistinu zanimljivom vremenu. Zahvaljujući pametnim telefonima koje svi imamo u džepu, možemo komunicirati s našim omiljenim zvijezdama, pratiti tekuće vijesti, ali i pronaći kompatibilnog seksualnog partnera. Prije samo nekoliko godina, korištenje društvenih mreža, čak i web stranica za pronalaženje partnera, smatralo se neprimjerenim kada je u pitanju seks. Ali mislim da svi uviđamo da je istina upravo suprotna: društvene mreže postaju dio naše seksualne interakcije, i kao rezultat toga neke od seksualnih odluka koje donosimo puno su razumnije".

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.