Aaron De Mey, Lancômeov kreativni direktor za make-up, ove sezone stvara bajku u kojoj se neutaživi užici isprepliću s ljepotom u bujnom vrtu. Carstvo čiste čarolije, trenutak zaustavljen u vremenu, gdje je chic sinonim za raskošnu međuigru nijansi...
Trio ugodnih nijansi određuje ton ove kolekcije: ružičasta, narančasta i nježno zelena u pastelnim ili naglašenijim notama, koje podsjećaju na košaru slasnih užitaka, te ružin vrt u punom cvatu. Nijanse kolekcije „Roseraie Des Délices" licu daju beskrajno meki sjaj. U kontrastu s tenom, usne su ukrašene providnom ružičastom, narančastom ili bojom fuksije, inspiriranim očaravajućim cvjetovima, dok su oči istaknute finim nijansama ružičaste ili zelene.
Zvjezdani proizvodi iz kolekcije:
La Roseraie Blush Multi Lumiere: Aaron De Mey otkriva tajnu ružičastog tena: lako poput proljetnog povjetarca, rumenilo „La Roseraie" ujednačava i savršeno ističe kožu. Njegova ružičasta nijansa osvježava ten, nota breskve pruža mu toplinu, a tračak sedefa prikriva crvenilo. Cijena: 398 kn
Les Yeux Doux: jedno pakiranje sadrži nijanse nježno zelene, pistacija i mente, pružajući osjećaj profinjenosti, a drugo se oslanja na ružičaste tonove i vibrantnu fuksiju, za senzualniji izgled. Dva izuzetno raskošna kvarteta varijacija pružaju prirodne i očaravajuće rezultate. Cijena: 409 kn
Le French Touch: kultni ruž iznova nas oduševljava iz sezone u sezonu. Za sezonu proljeće 2012. dolazi u pakiranju čiji nas dizajn povezuje s prepoznatljivim dijelom Lancômeovog nasljeđa - ružem „Grand Canal" iz 1954. Spoj sjajnog i brušenog metala i ukrasi u obliku nježno zelenih spirala podsjećaju na ukusne bombone. Satenska mekoća ruža prožeta je najživljim nijansama cvijeta ruže: pikantna narančasta, pulsirajuća fuksija i neodoljiva baby ružičasta, „Rose Candy". Tri se nijanse nanose izravno na usne, darujući im zdravi sjaj, a mogu se nanijeti i prstima. Cijena: 275 kn
Color Fever Gloss: sjajilo za usne slasno je poput bombona s bogatom teksturom slatkog bademovog ulja koje intenzivno štiti, hidratizira i njeguje usne. Izrazito sjajna formula stiže u dvije nove pastelne nijanse: tangerina i ružičasta... Suptilne i očaravajuće nijanse ružinog vrta u proljeće. Cijena: 219 kn
Hypnôse Doll Eyes: maskara oblikom svoje četkice omogućava zahvaćanje i najsitnijih trepavica, a tekuća formula maskare Hypnôse Doll Eyes, obogaćena najlonskim prahom, stvara lutkasti pogled - rub trepavica je gušći, bolje definiran, izdužen, uvijen i prekriven nježnim sjajem. Trepavice savršeno otvaraju pogled. Cijena: 269 kn
monkas
@25.01.2012. 08:55 2a treba mi novaca za ovaj njihov look :-)
lulija
@25.01.2012. 08:57 0Ajme ove cijene su prestrašne..ajde još bi dala za neke proizvode tj.za maskaru i gloss al za ostalo nema šanse.Zaista volim Lancomove proizvode i imam nekoliko al preskupo je.I da,ne sviđa mi se ovo zelenkasto sjenilo...
Jasnica Turk
@25.01.2012. 08:59 2Monkas, potpisujem, baš sam ja to htjela napisati, novaca treba! Maskaru sam kupila od njih, ali mono sjenilo od 200 kuna... Hvala, ali ne hvala! :(
glamurlover
@25.01.2012. 09:05 2Ruž je oko tristo kuna, ali ipak preskup. Prekrasna reklama i ova manekenka, ali preskupo.
romana1
@25.01.2012. 09:29 1dobro cure kažete P R E S K U P O Lancom look je za bogatije od mene .....Carstvo čiste čarolije, trenutak zaustavljen u vremenu, gdje je chic sinonim za raskošnu međuigru nijansi...potražit ću ipak u nekim drugim proizvodima .... :)
mackica
@25.01.2012. 09:55 0Po meni, ne treba biti Lancômeovo, da bi bilo najbolje. Ali model izgleda bajkovito ...
verbena
@25.01.2012. 09:57 2"Providna ružičasta"...hm...imate stari Lancome na popustu od 30%, nisu proljetne boje kao ove, ali tko voli, nek izvoli. Jedno provjerite rokove, jer u našim parfumerijama uglavnom snižavaju robu pred istek roka, a centrale kozmetičkih brendova se ogradjuju od politike njihovih prodajnih partnera u zemljama jugoistočnog bloka. Prije nekoliko godina je jedna gospojina zaposlena kao make up artist prodavala Lancome "not for sale" i "original size" proizvode za otprilike 50 % cijene u parfumerijama. Ja, iskreno, mlada i naivna, nisam znala da se toliko reklamnih proizvoda uopće nađe besplatno na tržištu....pišem ovo ponukana komentarima kako je Lancome skup. Slažem se da je famozan i skup. Nije mi žao da je skup zbog ulaganja u reklame i luksuznu ambalažu, ali mi je žao da mušterije plaćaju i besplatne proizvode koji nikad do njih ne dođu.
beba
@25.01.2012. 10:10 0Diiivnooo i skupoooo!!!!!
Minimojka
@25.01.2012. 10:13 1Prekrasne nijanse, prekrasna proljetna reklama.
kejt
@25.01.2012. 10:17 1Za mene je ovo sve preskupo!!!! Inace sve je divno!!!!
Matejica777
@25.01.2012. 11:44 2predivno, želim rumenilo, ali ko i sve moje želje i željice-neće ići 400kn za to :D
mackica
@25.01.2012. 12:06 1@Matejica777 - svaka čast Lancômu, imam Niveino ružičasto rumenilo i super sam si :)))))
Velvet Dreams
@25.01.2012. 12:39 1Meni bi baš jedna maskara trebala, uvijek se mučim sa tim maskarama, nikako da nađem jednu s kojom sam zadovoljna.
valen-cia
@25.01.2012. 15:47 4Da bi izgledala ovako svježa ko proljetna ruža treba mi prvo dobar sponzor!
lile
@26.01.2012. 09:40 0Sve što sam probala od Lancomea bilo je odlično (mirisi, tekući puder, šminka), ali ostat će na tome što se tiče budućnosti. Svojim plaćama ovo si mogu priuštiti naše političarke. Reklama mi je savršena. Znaju lukavci!
Nikolina
@29.01.2012. 19:45 1prekrasna reklama, a i palete sjenila i ruževa jako mi swe sviđaju.. negdje sam vidjela i paletu rozih sjenila koja bi mi više odgovarala, kad bih je odlučila kupiti jel'... da mogu birati jednu stvar, odabrala bih rumenilo. Inače mi zbog rozacee ne treba, ali nekad svjetli dio koristim tako da neutraliziram, a jača boja rumenila može se koristiti i kao sjenilo...
Matejica777
@13.02.2012. 02:32 0napokon neki mladenački look.
Salona
@13.10.2012. 21:55 0Teint idol ultra 24 h- najbolji Lancomeov proizvod