Nova H&M-ova kolekcija Conscious Exclusive pomiče granice održivosti i stila: kolekcija za 2017. uključuje inovativni održivi materijal BIONIC – reciklirani poliester izrađen od plastičnog obalnog otpada. Podatna tkanina korištena za elegantnu plisiranu haljinu dokazuje kako je sasvim prirodno da najbolji stilovi idu ruku pod ruku s osviještenosti o okolišu

hm conscius kolekcija proljece 2017

Pored cjelovite ženske linije i opuštene formalne muške odjeće, kolekcija će po prvi put uključivati i komade za djecu, kao i parfem iz kolekcije Conscious Exclusive na bazi organskih ulja. Kolekcija će od 20. travnja biti dostupna u oko 160 trgovina širom svijeta, kao i online. Supermodel i dobrotvorka Natalia Vodianova zvijezda je ovogodišnje kolekcije Conscious Exclusive, u njezinoj prvoj kampanji za H&M.

„Ponosna sam što se pojavljujem u kampanji za kolekciju Concious Exclusive H&M-a. Nevjerojatno je vidjeti napredak održivih tkanina koje se koriste u kolekciji i utiru put održivijoj budućnosti mode,“ naglašava Natalia Vodianova.

hm conscius kolekcija proljece 2017

Concious Exclusive kolekcija je istančanih komada, savršenih za proslavu nove sezone. Središnji komad prozračna je plisirana svečana haljina u puderasto ružičastoj boji, sašivena od BIONIC-a, recikliranog poliestera izrađenog od obrađenog plastičnog obalnog otpada. Riječ je o kolekciji pojedinačnih komada koji odišu posebnim prilikama, svaki od kojih dočarava brojne raznovrsne načine na koje održivi materijali mogu oblikovati najbolji stil.

hm conscius kolekcija proljece 2017

„Za H&M-ov dizajnerski tim, ovogodišnja kolekcija Conscious Exclusive prilika je za sanjarenje i kreiranje istovremeno neobičnih i lijepih komada. Fantastično je imati priliku pokazati što je sve moguće napraviti s održivim materijalima, baš kao što smo to učinili s profinjenom plisiranom haljinom od BIONIC®-a“, ističe Pernilla Wohlfahrt, H&M-ova voditeljica odjela za dizajn i kreativna direktorica.

hm conscius kolekcija proljece 2017

hm conscius kolekcija proljece 2017

Kolekcija Conscious Exclusive predstavlja pokretač u okviru iskoraka H&M-a prema održivijoj budućnosti mode. Od cjelokupnog asortimana H&M-ovih proizvoda, 20 % sada je izrađeno od održivijih materijala (2015.), s ciljem povećanja tog udjela na godišnjoj razini. H&M je jedan od najvećih korisnika recikliranog poliestera na svijetu i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj je da do 2020. godine 100 % pamuka dolazi iz održivih izvora. Taj cilj predstavlja dio težnje H&M-a da stvara održivu i kvalitetnu modu, dostupnu što većem broju ljudi.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.