Klisab, prominentni hrvatski brend nove generacije, predstavlja kampanju za Ljeto20. Serija fotografija snimljena na obroncima Parka prirode Žumberak postavlja pastoralu za kulisu novom dizajnu Tomislava Kliškinića i Marka Šabarića, ideja koju je prepoznala i podržala Turistička zajednica Zagrebačke županije

klisab ljeto20

Klisab Ljeto20 razvija kontinuitet estetike brenda kojeg obilježava ishodište u klasici i minimalizmu, preinačenima tako da čine suvremena dizajnerska rješenja. Dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić još jednom na prepoznatljiv način pročišćenost i minimalizam suprostavljaju maksimalizamu pojedinih elemenata, a ovaj put to su volumen siluete, predimenzionirani rukavi i uzorak tekstila.

klisab ljeto20

Kolekciju za ljeto pred nama Klisab dominantno obilježava tie dye tehnika manipuliranja materijalom. Pamučni popelini, keperi i viskoze ručno su tretirani za kreiranje uzoraka, zbog čega svaki pojedini odjevni predmet iz ove kolekcije izlazi kao neponovljiv.

klisab ljeto20

Dizajn tekstila Klisab neupitno potvrđuje kao snagu brenda, pridodavši tie dye već prepoznatoj patchwork tehnici. Nova Klisab ljetna odijela, haljine, košulje, tunike i majice zadržavaju karakter autentične i dominantne odjeće, kao i dodaci kojima dizajneri dovršavaju lookove. 

klisab ljeto20

#KlisabzaGhetaldus naočale ili Klisab kožne torbe, koje su u ovoj kolekciji dobile i mini, torba-ogrlica inačicu, dio su Klisab brenda koje je modna publika već prepoznala, a lookovi ove kampanje stilizirani su cipelama brenda Z_ Code_Z.

klisab ljeto20

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.