Omiljeno high street modno ime donosi suradnju s kultnim brendom The Vampire’s Wife, britanske dizajnerice, manekenke i muze. Zajedno s H&M-om, Susie Cave je kreativna voditeljica kampanje, poziva vas u The Vampire’s Wife svijet ključnim temama kampanje poput: snage, ranjivosti, intimnosti, nepoznatog i ženskog spola
Favorit modnih znalaca, The Vampire’s Wife kolekcija britanske dizajnerice, manekenke i muze Susie Cave poznata je po laskavim siluetama, glamuroznim detaljima i neobuzdanom slavljenju žena i ženskog oblika. Kolekcija je progresivna, i u stavu i u izradi, odjeća je izrađena od materijala iz održivih izvora, a dostupna je u odabranim trgovinama i na hm.com stranici od 22. listopada 2020.
"Bila mi je velika čast što su me zamoliti da budem dizajner i kreativni direktor The Vampire’s Wife suradnje s H&M-om. H&M se izuzetno potrudio da oživi mistični i senzualni svijet The Vampire’s Wife pristupa modi. Nadam se da će ova kolekcija pružiti onoliko radosti onima koji je nose, kao i meni dok sam je kreirala", kaže Susie Cave, kreativna voditeljica i dizajnerica.
Suradnja H&M-a s The Vampire’s Wife brendom je hrabra i ženstvena. Odvažni komadi uključuju mističnu čipkastu haljinu s prepoznatljivim ramenima, baršunastu mini haljinu sa senzualnom mašnicom i romantični srebrni čipkasti ogrtač, koji se sastoji od recikliranog najlona i recikliranog poliestera. The Vampire’s Wife kolekcija na retro čipkastoj haljini stavlja naglasak na siluetu koja blista. Modni dodaci ove kolekcije potiču na hirovitost pomoću šarmantne ogrlice, narukvica i alkica s motivima kao što su oči, oblaci i naravno vampirski zubi. Elegantne čipkaste rukavice bez prstiju i bijeli odvojivi ovratnik s volanima dodaju začin zaigranosti. Klasična crna boja dominira kolekcijom za dojmljivo tajanstveni osjećaj, sa svjetlucavom srebrnom čipkom, raskošnim manžetnama i bogatim baršunastim teksturama dodajući time luksuzni ton ovoj kolekciji.
"Ovom suradnjom H&M i The Vampire’s Wife žele pokazati našim kupcima da moda može, i treba, osnažiti i nadahnuti žene da se osjećaju kao najbolja verzija sebe. Dugo nas nadahnjuju Susieina energija i vrijednosti brenda i oduševljeni smo što ovu, nesumnjivo, vrlo posebnu kolekciju radimo zajedno", kaže Maria Östblom, voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u.
Muza robne marke Samantha Snow, model Eva Apio i britanska pjesnikinja Greta Bellamacina zvijezde su kampanje koja bilježi zajedničke vrijednosti napretka i ženskog osnaživanja kako u slici tako i u filmu.
sneki2
@22.10.2020. 09:43 1Ovo je prekrasno! Elegantno a opet decentno!
beba
@22.10.2020. 11:25 1PREEEDIIIVNOOOO!!!
Famke
@22.10.2020. 11:44 2Ovo je brend supruge Nicka Cavea i baš mi se sviđa. Ne znam hoće li to biti u dućanima u Hrvatskoj, bas me zanima.
Nikolina
@22.10.2020. 12:56 1Tu će biti komada za mene, volim glamurozno i tamno, a volim i H&M.
Minimojka
@22.10.2020. 14:02 1ajme haljine su pre pre predivne, odusevljena sam
golub
@22.10.2020. 14:45 1Stvarno prekrasna kolekcija, divota.