S novim vlasnicima i novom, mladom direktoricom, Ivanom Kolar, Terme Tuhelj su u šest godina postale najveći termalni centar u Hrvatskoj. Koja je tajna njihova zajedničkog uspjeha, direktorica je ispričala Ani Gruden, u vrijeme kada i dalje nastavljaju s novim projektima

ivana kolar, direktorica termi tuhelj

Sa samo 27 godina Ivana Kolar postavljena je na mjesto direktorice Termi Tuhelj, danas najvećega termalnog centra u Hrvatskoj. Novi su vlasnici, Terme Olimia iz Slovenije, smatrali da je Ivana pravo rješenje za oživljavanje nekada popularnog kupališta Zagrepčana. Ova mlada i ambiciozna žena, rođena u Zaboku, cijeli je svoj život proživjela u Zagorju, može se reći i da je odrasla u Termama Tuhelj, što je svakako bio dodatni motiv da se odluči za hrabar potez preuzimanja Termi Tuhelj u njegovu najgorem stanju. S diplomom zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i uskoro sa završenim magisterijem, Ivana Kolar zaista je opravdala povjerenje vlasnika i Terme Tuhelj uvela u jedno novo, uspješno razdoblje poslovanja. Ivana Kolar vrlo je aktivna i kroz projekte TZ-a Krapinsko-zagorske županije, kao što je nedavno pokrenuti Zagorje - bajka na dlanu, jer smatra da je Zagorje, zbog svojih dvoraca i prirodnih bogatstava, vrhunski turistički potencijal.

Već ste šest godina na mjestu direktorice Termi Tuhelj, iz čega bi se moglo zaključiti da ste u potpunosti opravdali povjerenje vlasnika.
- Vlasnici su zadovoljni našim poslovanjem, i sa mnom i s mojim timom. Dosta su proaktivni, što meni odgovara jer sam isto takva osoba; stalno radimo nove projekte. Na taj način imam priliku raditi na razvoju poduzeća od samog početka.

Što se promijenilo otkad su u Terme Tuhelj došli novi vlasnici? Osim što se znatno uložilo, Terme Tuhelj su postale i vodeći wellness centar.
- Prije nego što su tvrtku kupili novi vlasnici, bila je tri godine u stečaju i propadala je. Nije tržišno komunicirala, objekti su bili zapušteni. Nakon kupnje, započelo je uređenje te općenito inicijativa da se pokrene kvalitetan turizam u Zagorju. S obzirom na to da su naši vlasnici Terme Olimia, koje se bave istim poslom, logično je da su taj svoj know how prenijeli na nas. Terme Olimia su također vrlo blizu naše granice i mnogo je ljudi koji ondje rade vezano za Hrvatsku i Zagorje, pa i za Terme Tuhelj. U prve tri godine investirano je 15 milijuna eura u cijeli objekt. U uređenje, proširenje, dogradnju, edukaciju i pokretanje poslovanja. To je bio velik projekt, jer je obuhvaćao cijeli kompleks i kompletno poslovanje, ali ni u jednom trenutku nismo zatvorili vrata našeg objekta. Jer ako jednom zatvorite hotel, to znači gubitak barem jednog dijela gostiju. U isto smo vrijeme jedan dio objekta i ponude otvarali nakon uređenja, u drugom smo, pak, dijelu tek započinjali s uređenjem, a u trećem smo podizali kvalitetu tekućeg poslovanja. Takav posao bi u normalnim okolnostima zahtijevao tri ekipe, a mi smo sve napravili s jednom, ali kroz to i naučili stvari koje možda ljudi ne nauče tijekom cijeloga svog radnog vijeka takvom objektu. Bilo je teško, ali s druge strane vrlo poticajno i zanimljivo. Na taj smo način u relativno kratkom vremenu stvorili imidž na tržištu i kvalitetan proizvod, kakav postoji u Sloveniji ili u Austriji.  

Je li vas bilo strah prihvatiti tako veliku odgovornost?
- Naravno da sam razmišljala hoću li prihvatiti ponudu ili ne, ali sam imala veliku podršku od strane vlasnika, koji su imali bezgranično povjerenje u mene i prenosili mi svoje znanje bez ikakve zadrške. No, kad sam odlučila da idem u taj pothvat, više nije bilo natrag. Vjerujem da je sve moguće ako čovjek zna što želi. I to sam mnogo puta i dokazala kroz naše poslovanje.

terme tuhelj

Najveće ste kupalište u Hrvatskoj.
- Ovakvu širinu ponude nema nitko u Hrvatskoj. Kupalište ima površinu od 15 000 m², od čega je 5 000 m² vodene površine. Ako naše toplice usporedim s austrijskim i slovenskim, mogu reći da smo jedne od većih toplica u cijeloj regiji. Samo naš Svijet sauna ima 1 000 m², što je mnogo, dok prostor kabina za masažu, odnosno beauty centar SPA e VITA ima još dodatnih 350 m². Tako da smo i tu najveći, s najobuhvatnijom ponudom. I ne samo to, mogu slobodno ustvrditi da mi postavljamo standarde wellnessa u Hrvatskoj jer kod nas postoji mnogo malih centara koji se nazivaju wellnessi, ali oni pružaju samo osnovne usluge i nedostaje im nadogradnja. Ne znam znate li, ali nijedan drugi wellness centar u Hrvatskoj (osim nas) nema programe u saunama, što je nevjerojatno. 

Imate posebnu ponudu za žene, tzv. Ladies day. O čemu je riječ?
- Prepoznali smo potrebe ženskog dijela gostiju, koje žele intimno vrijeme za sebe, s obzirom na to da je sauna prostor u kojem ste prilično izloženi pogledima drugih. Kod nas je taj wellness koncept još uvijek nešto novo pa ljudi nisu do kraja naučeni na sve što sauna podrazumijeva. Zbog toga smo odlučili rezervirati utorak poslijepodne samo za žene, tako da je od 18 h ulaz u saunu dopušten samo njima, a zatim smo dodatno uveli i programe koji su isključivo namijenjeni ženama. Imamo stalne gošće, i sve ih je više. Takve ponude nema u okolici, a sve to upotpunjavamo još i posebnim popustima na tretmane za žene, i to onda može biti zaista lijepo druženje na koje možete povesti prijateljice. 

Radite cijele godine, bez obzira na sezonu.
- Popunjeni smo cijele godine i smatram da je to jedini mogući način pristupu turizmu u Hrvatskoj. Tijekom godine se, naravno, mijenja struktura gostiju, i vanjsko kupalište intenzivno radi ljeti jer ovisi o vremenskim prilikama, ali wellness ponuda i hotel rade svih 12 mjeseci podjednako. No, tijekom godine se trudimo ponuditi neke novitete koji su prilagođeni godišnjem dobu.

Uskoro širite ponudu...
- Na jesen počinjemo s gradnjom novog hotela jer širimo hotelski kapacitet koji je malen s obzirom na ostale naše kapacitete. Novi hotel će imati 130 soba i to je nova investicija u koju ulažemo 12 milijuna eura. Objekt će biti povezan sa starim hotelom, što znači i sa svim ostalim sadržajima. Otvorenje planiramo 2011. godine u rujnu i to će biti vrhunski hotel s četiri zvjezdice, što će nam omogućiti kategorizaciju cijelog objekta na višu razinu. Jako me veseli to što radimo, volim svoj posao i smatram da u turizmu uvijek morate ponuditi nešto novo ako želite da vam se gost vrati. A to je svakako ono što mi činimo. 

razgovarala: Ana Gruden, glavna urednica časopisa „Zaposlena"

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.