U svim Lushevima od 29. ožujka možete istražiti nove bombastične ponude, a svaki će dućan slagati vlastitu ponudu između više od 100 različitih vrsta bombi za kupanje, tako da je ponuda svakog prodajnog mjesta biti jedinstvena

lush bombe za kupanje

Davne 1989. godine Mo Constantine, suosnivačica i vizionarka Lusha, željela je pretvoriti obično kupanje u luksuzno iskustvo bez iritacije osjetljive kože. U svojoj vrtnoj alatnici, izumila je proizvod koji omekšava vodu, te uvodi eterična ulja i svježe sastojke u kupanje na posve drukčiji način. Malo je reći da su od tada bombe za kupanje prošle zanimljivo putovanje.

lush bombe za kupanje

Tijekom godina Mo i njezin sin Jack zajedno su eksperimentirali, smišljali i pomicali granice kupanja kao nitko prije. Od skromnog Butterballa, kremaste bombe za kupanje prepune omekšavajućeg kakao maslaca, do Experimentera, eksplozije boja i kreativnosti. Potom su lansirane inovativne žele bombe bogate mineralima iz morske trave i u Tokiju je otvorena je prva digitalna koncept trgovina s bombama za kupanje na svijetu.

lush bombe za kupanje

Danas su bombe za kupanje postale oblik umjetničkog izražavanja. Uz tehnologiju 3D printanja, još više boja, sjaja i pucketavih bombona, te čvrste bikarbonske strukture evoluirale su dramatično i prilikom spuštanja u kadu, nude višestruke benefite. Osim eksplodiranja u šumeći spektakl koji je inspirirao globalni #BathArt pokret, bombe za kupanje nastavljaju tretirati kožu obiljem bogatih maslaca i ulja te kreirati jedinstveni ambijent u vašim kupaonicama kroz mirise i boje. Svaka pršti iznimnim eteričnim uljima koja poboljšavaju blagodat uma i tijela. Uz sigurnu zabavu tijekom kupanja i dobre vibracije već tri desetljeća, bombe za kupanje poslužile su kao alat za promjenu u mnogim dobro znanim kampanjama kojima nije nedostajao slavnih obožavatelja.

lush bombe za kupanje

Kako bi proslavio posebnu 30. godišnjicu, Lush priprema još više kreativnosti za vaše kade… Dana 29. ožujka 2019. godine Lush dućani diljem svijeta prvi put će kreirati vlastite kolekcije bombi za kupanje, birajući između 54 ekskluzivna proizvoda (trenutačno dostupnih isključivo u koncept dućanu samo s bombama za kupanje – Harajuku, Tokyo) koje će prodavati u svojim trgovinama! Ovisno o veličini, svaki od dućana imati će drukčiji odabir, uz nedavno otvoreni najveći dućan na svijetu u Liverpoolu koji će udomiti čitavu kolekciju. Dućani će imati priliku redovito mijenjati ponudi bombi, tako da neovisno o tomu jeste li neustrašivi pustolov ili više volite mirno namakanje, proučite ponudu i recite svojoj omiljenoj  trgovini što vam se sviđa!

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.