Inspiriran svojom Be YOUnique kampanjom, koja se zauzima za slavlje unikatnosti, različitosti i autentičnosti u beauty svijetu, švedski beauty-tech prvak predstavio je svoj spomenik različitostima - ekskluzivno izdanje LUNA 3 uređaja

foreo luna 3 be younique

Svakodnevno svjedočimo značajnim promjenama u modernoj znanosti i tehnološkim postignućima, ali čini se da su neki bitni dijelovi čovječanstva i dalje zanemareni. Društvena jednakost i raznolikost ostaju samo prazne riječi sve dok se ljudi čude svemu što je imalo drugačije. Kako bi ukazao na ovaj problem i potaknuo pozitivne promjene, švedski beauty tech div FOREO je predstavio Be YOUnique kampanju koja je, postavši glas tisuća ljudi, prerasla samu sebe i inspirirala brend da osigura dugotrajnu platformu za slavlje različitosti i inspiriranje ljude da ponosno predstavljaju svoju unikatnost! 

"Kad smo predstavili Be YOUnique kampanju, nismo znali da će izazvati toliko reakcija. FOREO se ponosi svojom globalnom obitelji, koju čine i naši zaposlenici i naši kupci, te smo zaista sretni što naš brend predvodi promjenu svijesti o ovim temama na svjetskoj razini. Govorimo o tisućama potpunih stranaca koji su se povezali, razmijenili svoja iskustva i širili ljubav i empatiju. Ljudi diljem svijeta su se pridružili našoj misiji, hrabro zahtijevajući da ih beauty industrija vidi. FOREO je ovim prekrasnim pojedincima dao glas i osigurao da se njihova djela i riječi čuju, slaveći ih zbog njihove unikatnosti!" rekao je Boris Trupčević, CEO tvrtke FOREO, dodajući kako je srž FOREO misije uočiti potencijal i unaprijediti svakodnevicu ljudi u različitim područjima.

Izgrađen na švedskim vrijednostima i integritetu, beauty-tech prvak FOREO odlučio je rušiti granice između spolova, rasa, seksualnih orijentacija i bilo kojih društveno nametnutih etiketa. Predstavljajući novo viđenje ljepote, ono koje slavi unikatnost svakog pojedinca, brend je upravo predstavio ekskluzivno izdanje omiljenog LUNA 3 uređaja, sinonima za skincare gadgete, u kojem uživaju brojne zvijezde. Ovaj statement komad je i svojevrsni spomenik svim nevjerojatnim ljudima koji ponosno predstavljaju ono što jesu i zastupaju svoju ideju ljepote – slobodne od svih etiketa, ograničenja i predrasuda. YOUnique LUNA je proizvedena u limitiranoj količini od samo 100 komada, a svaka je pravo umjetničko djelo, pažljivo izrađeno s ljubavlju, koje dolazi s ekskluzivnim uzorkom, predstavlja buntovnika s razlogom kreiranog da bude nesavršeno savršen i da svojim pulsacijama mijenja struje diljem svijeta – baš kao što su to njegovi prethodnici radili gotovo jedno desetljeće. 

Kao civiliziranom društvu, neugodno nam je suočiti se s istinom o svijetu u kojem živimo, ali koliko god se osjećali nemoćnima ili malima, zajedno možemo pokrenuti velike promjene, a prvi korak je progovoriti o tim stvarima. Svjetski milijarderi se okupljaju sa zajedničkim ciljem pa tako svjedočimo rastu popularnosti putovanja u svemir, od Elona Muska koji želi naseliti Mars do luksuznog svemirskog turizma namijenjenog eliti. Ipak, čini se kao da je ova industrija rezervirana za muškarce, počevši od funkcionalnosti svemirskih letjelica do same opreme za astronaute. Od 556 ljudi koji su otputovali u svemir, samo 11,5%, točnije 65 njih su bile žene. U ožujku 2019. godine, dugo očekivano svemirsko putovanje u kojem su trebale sudjelovati samo žene je otkazano jer NASA nije imala 2 astronautska odijela u odgovarajućim veličinama za žene – koje su se dugo pripremale za ovaj pothvat i zasigurno zaslužile svoje mjesto na letu. Ipak, u listopadu iste godine, Jessica Meir i Christina Koch su se iz Međunarodne svemirske postaje lansirale u svemir i ispisale povijest kao prvi ženski tim koji je završio svemirsku šetnju, dajući nam nadu da bi budućnost putovanja u svemir mogla biti ženska.

"Mi u tvrtki FOREO imamo viziju svijeta kao mjesta jednakih prilika i šansi za sve, a kako je naš brend izgrađen upravo na tim idejama, vidimo potencijal u svima i svemu. Nikako ne želim pogledati u oči svoje kćeri, pune uzbuđenja i znatiželje, i reći joj da ne može biti astronaut jer ne postoji dovoljno astronautskih odijela za žene. Ovdje i danas imamo priliku pokrenuti promjene i potaknuti mlade žene i muškarce da ponosno budu svoja YOUnique verzija te da bez kompromisa slijede svoje snove i želje. Ova će generacija oblikovati svijet i mi imamo odgovornost omogućiti joj da stvori svijet u kojem svi želimo živjeti. FOREO ozbiljno shvaća svoju ulogu u ovom procesu i prihvaća svoju odgovornost, pazeći da naša budućnost bude u znaku inovacija, održivosti i unikatnosti", objašnjava Trupčević. 

foreo luna 3 be younique

Ove kontroverze se ne vežu samo uz industrije poput svemirskih putovanja. Promatrajući korporacijski svijet i strukturu vodstva najmoćnijih svjetskih korporacija, suočeni smo s razočaravajućim podatcima da je 2020. godine među izvršnim direktorima tvrtki na Fortune 500 listi bilo samo pet Afroamerikanaca. Ovo je poruka koju društvo šalje mladim pripadnicima manjina. Razvili smo se toliko da su znanost i tehnologije gotovo automatizirale našu svakodnevnicu, ali svijest naše vrste je i dalje ostala ista. Do danas je samo 29 od 195 zemalja svijeta legaliziralo istospolne brakove. Rat i glad haraju našom planetom, zbog čega milijuni ljudi napuštaju svoje domove i preko noći postaju izbjeglice. Neovisno o njihovim kvalifikacijama i sposobnostima, ova društvena skupina u pravilu ima poteškoće u pronalasku posla pa tako imamo čak 65,1% nezaposlenih izbjeglica u odnosu na 39,9% nezaposlenih imigranata

Fokus brenda FOREO je poboljšati svakodnevicu milijuna ljudi diljem svijeta u pogledu njihovog zdravlja, ljepote i unutarnjeg zadovoljstva. Upravo zato FOREO želi podržati sve pozitivne promjene i proširiti utjecaj brenda kako bi postao glas ljudi i osigurao da se svaka njihova misao vidi i čuje. Iz tog razloga Be YOUnique platforma postaje njegov sastavni dio, duboko urezan u DNK tvrtke. Tisuće ljudi se okupilo na društvenim mrežama brenda i izabralo svoje svakodnevne YOUnique heroje, postavši autorima novog lica ljepote koje je puno više od lijepog lica i vitkog tijela – i koje fokus stavlja na hrabrost, unikatnost i nesutrašivost u ostvarivanju snova i slavlju autentičnosti. FOREO YOUnique heroji dolaze iz različitih sfera života, a njihova svakodnevna misija je pokrenuti razgovor o važnim pitanjima. 

Louise @neurodivergent_lou: "Kao 19-godišnjakinji s autizmom, moja misija je prikazati moje putovanje i pokušati promijeniti neke stvari. Ljudi iz mog primjera mogu naučiti nešto o autizmu."

Mark Bryan @markbryan911: "Ja sam oženjeni heteroseksualac, inženjer i nogometni trener koji ima unuke. Bez obzira na ono što nosim, i dalje sam ista osoba. A moj svakodnevni look podrazumijeva štikle."

Phoenix Pasquale @frivolousfrillz: "Pokušavam biti što iskrenija dijeleći neke moje najdublje misli kroz poeziju. Nadam se da se netko negdje može pronaći u tome što radim."

Rebekah Bruesehoff @therealrebekah: Rebekah ima 14 godina i zalaže se za LGBTQ prava. S 8 godina je shvatila da je transrodna osoba. "Biti ono što jesi je nevjerojatan dar sebi i svijetu!" 

Alexy Vivien @alexyvivilifestyle: "Nije lako biti mama dok se bavite brojnim stvarima. Trebali bismo prihvatiti da se sa životom našeg djeteta sve promijeni i da jednostavno ne možete uvijek raditi sve stvari koje ste mogli prije." 

Svijet pripada onima koji se usude biti drugačiji, a švedski beauty tech prvak, poznat po donošenju velikih promjena i predvođenju beauty-tech kategorije, je upravo stekao vojsku istomišljenika koji dijele svoju strast za različitostima i inkluzivnosti – i od koje možemo očekivati velike svjetske promjene u poimanju ljepote, ali i čovječanstva!

Više informacija o FOREO Be YOUnique kampanji pronađite na www.foreo.com/be-younique.

Reproduciranje i objavljivanje sadržaja bez pisane dozvole portala Femina.hr nije dopušteno! Licencirajte naš sadržaj.